|
Post by Angelica on Sept 30, 2005 21:27:03 GMT 1
Miki: Det behøver jo ikke være sådan, at de bare er gået ind i skabet og ud igen, tænk over, at de måske har brugt timer på, at finde ud af det. Det er bare ikke GL. Ellers, det er et godt link Ripper: I'm kinky?
|
|
|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:13:27 GMT 1
Altså, selvom der er den der stil hvor man bare blander alt sammen, så er det nok lidt mere indviklet. Der er jo nok en specielt "sådan-skal-det-se-ud" ting i den stil. Hvis de bare tog et eller andet på, kunne det jo blive til noget helt andet... Der er jo også et system i den stil!
|
|
|
Post by angelakane on Oct 5, 2005 8:34:32 GMT 1
kunne jeg faktisk osse godt tænke mig at vide O__Ô noget ser virkeligt bizart ud, som en, der havde en skrig grøn og blå BH eller bikinitop uden på en hvid t-shirt @__@
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:16:41 GMT 1
Jeg synes faktisk ikke, at det ser så bizart ud igen. Men okay, måske er jeg også bizar, det må I svare mig på. Og ja, der er da helt klart styr på lortet, vi kan bare ikke se systemet endnu.
|
|
|
Post by Dina on Oct 21, 2005 21:56:08 GMT 1
Hmm... Der kan faktisk være noget ved det der bryste-holder ting! Men så skal det var være en slags top i stedet! Så er det ikke så bizart igen... Der var en der gjorde det hjemme ved mig, men hun var ikke helt normal! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 22:01:44 GMT 1
Dina: det er faktisk bekendt...
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Oct 25, 2005 20:58:47 GMT 1
Ahhh... syntes at det er fedt at de tager billeder af tilfældige folk på gaden :'D lånte en bog af Degu på et tidspunkt med nogle fede fruit billeder i! skal nok poste dem på et tidspunkt så folk kan få noget mere inspiration~~ <3
|
|
|
Post by Ripper on Oct 25, 2005 21:23:45 GMT 1
Miki: Det behøver jo ikke være sådan, at de bare er gået ind i skabet og ud igen, tænk over, at de måske har brugt timer på, at finde ud af det. Det er bare ikke GL. Ellers, det er et godt link Ripper: I'm kinky? Hehehehe.... XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 26, 2005 8:38:54 GMT 1
Bare fedt at nogen går sådan på gaden...
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 11:46:49 GMT 1
De stråler af selvtillid, så det giver jo de fleste trang til at gøre det sammen, samt at så er man ikke ene om det :3
|
|