|
Post by Noir on Oct 12, 2005 22:48:04 GMT 1
Neej, suk
Håber at der engang blir et STORT træf hvor mange kommer..
|
|
|
Post by miki on Oct 12, 2005 23:23:15 GMT 1
god idé.. jeg savner lidt en form for "gruppebillede" til siden her !
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 8:44:57 GMT 1
Hvor kunne det være hygsomt! Har jo ikke rigtigt mødt så mange fra Jylland endnu!
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 13, 2005 9:39:48 GMT 1
Hahaha xD Moi! Eller. Sådan vil jeg gerne se ud
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 13, 2005 10:04:50 GMT 1
Hahaa. Min gamle "Dulle-designer" tid, kommer jo op i mig igen XD Gud vide, hvor mange duller jeg har lavet XD
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 16:10:44 GMT 1
haha de er kanon Black.. tror du kunne lave mig ud fra beskrivelser ?
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 18:59:35 GMT 1
Own... Har også lavet vildt mange "Dulle-dimser" i min tid! XD Lavede nok ikke rigtig andet på nette for et par år siden!
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 11:50:16 GMT 1
Nu kommer endnu en smøre fra mig om disse og hin billeder... Rodede rundt og faldt og dette billede: Synes virkelig det er er fed redigering og ville bare ønske at jeg kunne lave den slags! Elsker den der "gulnet papir" effekt... WOW, FLOT kjole! Har ikke selv set filmen.. Men har hørt at kostumerne skulle være superb! GLÆDER mig til at se denne en eller anden dag! (Eneste kritik af filmen: Depps karakter minder meget om en hvis Micheal Jackson - En bleg kønsløs særlig i et børneparadis.... XD) Hvor kan man få sådan et værelse!? (Uden dværgen i vinduet XP) HVOR FLOT!! Det her er BARE EN UNDERLIG UGLE! XD Jeg har fået billetter til PREMIEREN!! Ret vildt! (Bestilte også et par timer efter de begyndte at sælge dem) Kl 00.04 fredag d. 18 november (Dvs natten til fredag fra kl tolv til kl 3.20 ca...) Ved i øvrigt ikke hvordan jeg skal komme hjem til Køge igen så sent XP ooooog det var vist hvad jeg lige havde på hjerte.. ehem-....
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 11:54:13 GMT 1
Uhh.... Flotte billeder! *En eller anden dag skal jeg altså også ind og se Charlie og chokolade fabrikken* XD Har nu ikke fået billetter til Harry Potter, men det kan også vente! Ja, ja. det er en stor film, men alligevel! XD
|
|
|
Post by Frost on Oct 14, 2005 12:00:45 GMT 1
hey var har også billeter til HP premieren
|
|