|
Post by Dina on Nov 16, 2005 19:45:38 GMT 1
Sort top, hvid nederdel, sorte strømpebukser, frakke & støvler! ^_^
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 10:52:54 GMT 1
Min kendte sorte top med blonder ! ( som jeg faktisk troede jeg havde mistet ) og en knælang nederdel fra H&M som jeg brugte til mit jpopcon kostume !
|
|
|
Post by Frost on Nov 17, 2005 13:30:27 GMT 1
blomstret flæse nederdel sort lårkort bomulds kjole udover sort strik cardigan
|
|
Rikuke
Tokyo Student
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 14:29:17 GMT 1
Har skiftet tøj: Kina trøje og nederdel !
|
|
|
Post by Dina on Nov 17, 2005 14:44:13 GMT 1
Sort top til albuerne, lang nederdel med en slags blonder forneden, hvide strømpebusker, støvler og frakke!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 17, 2005 17:39:51 GMT 1
Jeans, hvid t-shirt, stribet sweater (sort/rød), stor sort sweater, strømpebukser og uldsokker. Og self' min elskede sygeplejeskeuniform! (som kun er til låns! )
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 18, 2005 12:10:05 GMT 1
Piratbukser (sort/grå) Sorte strømpebukser Sort rullekrave-tingest-bluse Juleslips med julemænd Senere på dagen: Build-A-Bear arbejdstøj xD
|
|
|
Post by Noir on Nov 18, 2005 12:36:48 GMT 1
Sort nederdel i to lag med stor sløjfe bagpå. - underskørt og tylskørt indenunder Sort skjorte og sort slips med tingeltangel på Sorte strømpebukser, blå-sort stribede strømper, sorte benvarmere og så sorte støvler. Min typiske sorte jakke.
Skal se Harry Potter i aften, så tager måske noget mere uniforms-agtigt på med en hvid skjorte, slips o.l. Min heksehat har jeg smidt ud XD
|
|
Rikuke
Tokyo Student
|
Post by Rikuke on Nov 18, 2005 12:56:59 GMT 1
Ska være rigtig fin fordi min kæreste kommer i dag sååh , har gjort meget ud af det !
Et par hjemmelavede jeans en en masse skrift(små sætninger jeg synes lyder fede som 'lets get lost' eller noget i den stil) et skjorte med nitter syet ind på ( sådan nogle små nitter ) en hanske købt på fisktorvet i kbh der er sort og hvod stribet . et dødninge hovede bælte også en masse smykker
er så meget GL men hva' ! Ser da fin ud !
|
|
|
Post by Angelica on Nov 22, 2005 20:23:17 GMT 1
Strikket støvet-brun cardigan med perler for åbningen af ærmerne. Armygrøn trøje, med 2/3 lange ærmer. Sort nederdel fra H&M. Sorte strømpebukser og grå/hvide/sorte strikkede uldsokker. *forkølet*
|
|