|
Post by Ripper on Oct 21, 2005 11:18:18 GMT 1
Den strider i mod min natur! Men min mor elsker den T___T
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:19:38 GMT 1
Hvor er du dog slank! Og det er da en sød trøje, det kunne jo være værre!
|
|
|
Post by Frost on Oct 21, 2005 11:22:13 GMT 1
den sidder ellers godt *misundelig*
|
|
|
Post by Ripper on Oct 21, 2005 11:22:15 GMT 1
Måske skulle jeg tage en fra siden, så vil du se hvor slemt det er T___T Det er jo vandmeloner, og grunden til min mor elsker den: "Så kigger fyrene sådan efter dig *wink wink*" "NEEEJ! De kigger IKKKE efter MIG. Det kigger efter DEM! *prik prik*"
*suk* Sådan fandens kvaler... Vil bare gerne af med dem, eller formindske... Og jeg søger STADIG j-fashion for mænd.... <<;
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 11:51:24 GMT 1
Folk har forskellige str. bryster og sådan vil det altid være, nogle har store, andre har små. Jeg kan da fortælle dig, at jeg har små bryster og går med en god stærk push up. Jeg tænker på mine bh'er som skudsikre veste... Men joke af 'dem' -gu' er de måske store, men de er fandeme dine! Elsk dem, de er en del af dig. Og den trøje fremhæver dem på en pæn måde. Basta.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 21, 2005 11:54:40 GMT 1
Eeeep, så så... *gå i skjul* Har du skam ret i, Angelica, så meget ret i... Men jeg har mine kvaler... Rygsmerter, jeg kan ikke sove ordentlig for dem, eller passe tøj rigtigt... Vil bare formindske dem til en "normal" størrelse... Og BH'er i størrelse 75F er monster dyre per styk; 400kr.- T___T Har kun to og dem var min mor så flink at betale.
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 12:16:32 GMT 1
Du kan træne dem mindre. Det gjorde jeg, dengang jeg ikke gad at være pige (laaaaaang historie). Træning er faktisk ofte det bedste alternativ, ihvertfald det billigste. Og ellers er træningsbh'er guld værd. De presser dem ind og 'formindsker' dem lidt. Og du skal ikke skjule dig, det tager tid at acceptere sig selv helt, jeg er slet ikke færdig med at acceptere mig selv. Det kommer og går.
|
|
|
Post by Frost on Oct 24, 2005 19:45:06 GMT 1
Sort top hvid bluse med snore til at binde hvidt skørt sort nederdel
|
|
|
Post by Ripper on Oct 24, 2005 22:13:25 GMT 1
Du kan træne dem mindre. Det gjorde jeg, dengang jeg ikke gad at være pige (laaaaaang historie). Træning er faktisk ofte det bedste alternativ, ihvertfald det billigste. Og ellers er træningsbh'er guld værd. De presser dem ind og 'formindsker' dem lidt. Og du skal ikke skjule dig, det tager tid at acceptere sig selv helt, jeg er slet ikke færdig med at acceptere mig selv. Det kommer og går. Forklar mig lige hvordan man gør dt så Idags outfit: Baggy pants forskellige strømper vandret sort/hvid strippet bluse sort cardigan
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 25, 2005 15:28:10 GMT 1
store bryster o.o ? glem det , jeg skal op i c og jeg er lige blevet 14 !.. o.o
Dagen outfit: Gemasher , og sort puff nederdel lidt nedringene trøje med roser på og en sort stram trøje over
|
|