|
Post by Noir on Oct 12, 2005 10:53:59 GMT 1
Jeg tænkte... "Jamen ALLE går tilsyneladende og mangler tøj! Måske kan vi fortælle lidt om hvad vi lige går og vil ha"
Tøj jeg ønsker mig (som bare skal sys):
Kridhvid nederdel (knælang selvfølgelig) med massevis af hvide blonder og hvide sløjfer Sort nederdel der stopper over knæende foran og bagpå har hale og slæb... Hvidt slips med blonder Ternet slips Armvarmere - sorte med hvide blonder Sort nederdel med mange hvide blonder (Eller lyseblå) Ternet nederdel med lyserøde sløjfer og blonder
En kombineret strop-top agtig til i shock pink og gul med en grøn fisk på (Bare rolig, det er til mit FRUiTS outfit XP) Knælang pink nederdel med tryk på højre knæ ca. Til den rosa benvarmere. En pink/hvid stribet armvarmer... (Alt det der er til mit FRUiTS outfit!! MÅ HA XD Og blå sko XP)
Tøj jeg skal købe: Ny vinterjakke (brrrr....) Et par små-lasede lyse cowboybukser (Skal ha en hvid skjorter fyldt med blonder og et sort slips til) Flere sorte og hvide skjorter jeg kan sy tingeltangel på... Sorte støvle-agtige ting der er gode at gå i og SAMTIDIGT FEDE!!!!
Hvad ønsker I jer? (Husk jeg evt kan bruge dette som "undersøgelse" er det lige gået op for mig... Se hvad I kan lide og sy efter det... )
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 12, 2005 11:31:35 GMT 1
tja jeg ønsker mig bare en masse nederdele med blonder og en jakke... skjorter kunne jeg også rigtig godt bruge... meget af det jeg ønsker mig minder om det fra victorianmaiden.com der er ikke rigtig noget specielt..mangler bare alt
|
|
|
Post by Frost on Oct 12, 2005 11:46:03 GMT 1
tyl strut skørt
|
|
|
Post by miki on Oct 12, 2005 18:20:02 GMT 1
Hvidt headress m. hvide blonder og sløjfer (regner med dig Noir!) Hvid trøje med hvide blonder og sorte bånd Hvid nederdel (over knæ'et) med hvide blonder og sorte bånd Hvidt tyl-underskørt
min sylærer skal sættes på prøve
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 18:32:05 GMT 1
MIKI!!! Må jeg høre mere om den hvide nederdel med hvide blonder og sorte bånd? Evt. se en tegning? Det lyder som en idé jeg også har nemlig. Vil meget gerne høre om det!
|
|
|
Post by miki on Oct 12, 2005 18:51:51 GMT 1
s'gerne ^__^ !! vent lidt så kradser jeg lige noget ned nemmerlig
|
|
|
Post by miki on Oct 12, 2005 19:05:30 GMT 1
noget lidt alá det måske
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 8:33:23 GMT 1
Tja... Sort/ rød nederdel, der stopper ved knæene, men har slæb bagpå! Et sort og et rødt slips, med diverse tingeltangel! En choker! En paraply med massere af blonder! En lyserød nederdel med blonder. + en top til... Og så selvfølgelig tøj til Maki & Daken!
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 15:19:45 GMT 1
Dina<.. uuh.. hva er en choker???
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 15:37:09 GMT 1
En choker er et halsbånd.. Det hedder bare choker i fx Gothic & Lolita Bibles, gosurori osv... Såå, når vi siger choker mener vi nok halsbånd i japansk stil... XD eller sådan noget.
Men det er altså ikke et halsbånd ala lille smal læderrem >_> Skal se om jeg kan poste billeder!!
|
|