|
Post by Dina on Oct 3, 2005 15:24:45 GMT 1
Tja, fandt lige nogle forskellige billeder, med Makis faceups. Hehe, sjovt at se hvor dårlig man var dengang! (Og hvor dårligt ens camera er nu!) Men her er de i hvert fald! Et billede med Maki, uden faceup! Det er faktisk et af de første billeder, som er taget den dag jeg fik ham! Makis aller første faceup! (Den ser okay ud på dette billede, men hvis man så ham rigtig så... IRK) XD Hans anden faceup! Egentlig meget den samme, men denne her er dog bedre! (Som sagt, man skal se den rigtigt) Og så selvfølgelig hans nuværende faceup! (Tak Mette ) Bare surt mit kamera skabte sig lige der! Hvis nogle andre kunne poste deres billeder, ville det være sjovt!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 4, 2005 14:09:36 GMT 1
Ja, jeg får jo Rarin hjem I morgen... Så får vi at se om jeg kan finde ud af det :S
|
|
|
Post by miki on Oct 4, 2005 15:19:53 GMT 1
woot o.o mig vil også have lov at lave faceups T_T
|
|
|
Post by Dina on Oct 4, 2005 15:43:03 GMT 1
Ripper>> Hvis du kender en eller anden der også har en dukke, som har tid til at lave faceup med dig, er det best! Nu skal du høre hvordan det gik for mig første gang jeg skulle lave den! Først var der MCS'en. Kunne bare ikke spraye den ordentlig på! Der kom hele tiden bobler eller små "spore". Og så da det lykkedes, måtte jeg tage det hele af igen, fordi jeg tegnede skævt! XD Til sidst havde jeg farve over det hele (+ Blush). Det tværede jeg så ud over hele Maki's hoved og krop. Til sidst var jeg så sur og panisk at jeg bare sagde at det var ok som det var! Så skulle hovedet sættes på igen. Og så faldt elastikken ned i dukken! Kunne ikke få den op igen, så smed Maki på en stol og gik i seng. Næste dag fik jeg sat ham delvist sammen ved hjælp af et tørklæde! (Spørg ikke! XD) Ved i hvor slap sådan en dukke kan blive? Hihi. Fik først ordnet elastikken til Viby træffet! Hehe... Stakkels Maki! Hvor har jeg været ondskabsfuld ved ham! Men han var jo også "prøve-dukken". *Øvelse gør mester* Sikkert... Men man er mere tålmodig sammen med en veninde der ordner sin dukkes faceup!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 4, 2005 18:57:26 GMT 1
Ooookay lyder pænt nederen u.u; Men jeg vil skrive om hvordan det gik for mig XD
Miki >> Tjo du får måske lov på Rarin en dag
|
|
|
Post by miki on Oct 4, 2005 19:15:03 GMT 1
Ripper < can't wait : 3 Er blevet lovet at jeg ku lave et på Soujin <.<
|
|
|
Post by Dina on Oct 4, 2005 19:50:34 GMT 1
Tja... Det er hvordan man tager det! På den anden side... Jeg lærte jo hurtigt at skille hele dukken ad! (Undtagen armene) Så vil ikke få så store problemer senere hen! Hehe... Bare for at sige hvor galt det kan gå! XD
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 2:00:41 GMT 1
Dina<< haha.. lyder som o man liiie skal bruge øverste etage når man behandler en dollfie X3.. hmm.. hvad så med at skifte hænder , ved jo ikke om du har et ekstra par, men vil det ikke værer et mareidt ??
|
|
|
Post by Dina on Oct 5, 2005 8:35:41 GMT 1
Jo tak! Fødderne sidder fast i elastikken med en krog! (Vildt nemt) Imens hænderne sidder med snor! *MÅBE* Hvordan skal jeg nogensinde få det lavet? hehe
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 11:56:09 GMT 1
haha XD. man skulle næsten have et kurses før man køber dem <.<;;
|
|