|
Post by Ripper on Oct 29, 2005 20:40:12 GMT 1
Jeg har to digitalkameraer, men det ene er så skod at jeg måtte bruge det andet men det skulel indstilles først, men det blev rigtig gode billeder! Det er faktisk ikke svært Er så heldig at han er samarbejds-villig XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 20:44:46 GMT 1
Tja... Maki er vildt fotogen! XD Jeg sætter ham bare normalt, går hen i en anden vinkel, og får et flot billede! ^_^ Daken skal øve sig, men det kommer! XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 29, 2005 20:47:33 GMT 1
Noname: Well, I take it seriously! Okay, I had a bad day, so it was just lucky pictures -__- *sighs*
*suk* Spørg mig ikke hvad der er sket, han synes bare at være temmelig stille idag...
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 20:49:45 GMT 1
Deprimeret? XD
Tja... Daken elsker at posere, men er bare dårlig til det! Maki kan bare det der! XD Og... Hvis han vil have nogle ordentlige billeder, gør han det jo også sogt! ^_^
|
|
|
Post by Ripper on Oct 29, 2005 20:52:00 GMT 1
Noname: Just... alone.... Pardon me, I got to do something... *dashes out of the room*
*Rynke bryn* Altså, ham her er god, øh, uanset humør.... Jeg aner virkelig ikke hvad der går ham på... >< Tror han savner andre at snakke med end lige mig x.x
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 20:54:59 GMT 1
Det ville Daken sikkert ikke have noget imod! Men på den anden side... Det ville jo nok ikke føre til noget! XD Man han kan jo altid skrive med de andre på Dolls Talk! ^_^
|
|
|
Post by Ripper on Oct 29, 2005 20:57:09 GMT 1
Jargh har jeg sagt til ham at han bare skal gøre, også på MSN... Tror liiiige jeg tager fat i ham og får en snak... Så kan det være han vender tilbage på snakken... Brb! *smutter lige hurtigt ud*
|
|
|
Post by Dina on Oct 29, 2005 20:59:12 GMT 1
Det siger vi så! ^_^ Så kan det jo være at jeg skal bede Daken & Maki om at komme på nu eller senere! XD
|
|
|
Post by Noname on Oct 30, 2005 12:04:17 GMT 1
I made this at night when Ripepr and I couldn't sleep... It's a females necklace, so I'll give it to someone sweet someday...
|
|
|
Post by Dina on Oct 30, 2005 16:34:55 GMT 1
Hvor er den fin! ^_^ *Minder mig om at jeg skal have købt nogle perler en dag* XD
|
|