|
Post by Noir on Nov 17, 2005 14:06:55 GMT 1
Daken er bare altid CUTE!! Dina, vores ting fra Dollmore er kommet.... Her fremviser Trace hans ting... ^^ (og hans nye bukser) Denne bluse er egentlig Sookies. Men den klæder Trace super godt, så han låner den nok lidt indtil Sookie kommer hjem igen... Disse strømper er egentlig Isobels, men synes at Trace lige skulle vise dem lidt frem (for Daaaaaken! ) Har også købt Sookies øjne... Gav lige Trace dem i, både for at se hvordan de så ud i, og for at grine af ham, for han ser virkelig tumpet ud på dette billede XD Er sikker på at han tænker "......WTF!?!....." når han sidder der og stirrer ned på sine øjen... Bare fordi han er så sød
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 14:30:21 GMT 1
Ahhh ! KA-WA-II DESU !
|
|
|
Post by Dina on Nov 17, 2005 14:31:23 GMT 1
WEEEE! *Glæde* Hvor er det godt!! (Og så må jeg jo få syet noget nyt tøj hurtigt!) Og Trace er blevet rigtig fin! *Det syntes Daken også* XD Glæder mig til at få mine ting, og til at du får Sookie & isobel! ^_^
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Nov 17, 2005 23:30:25 GMT 1
hahah, really great pictures! actually, i think that the picture where you zoomed in on his face was pretty too he has very beautiful eyes D: <3 og hvad er det han holder på sidste billede?!
|
|
|
Post by Noir on Nov 17, 2005 23:40:33 GMT 1
hahah, really great pictures! actually, i think that the picture where you zoomed in on his face was pretty too he has very beautiful eyes D: <3 og hvad er det han holder på sidste billede?! Haha, det er REJE chips... Og det er ikke ala osterejer - som jo ikke smager af rejer... Men disse smager virkelig af rejer.. .ligemeget om man kan lide rejer eller ej, så smager disse virkelig... SKIDT! :ADR! XD Mht til øjne? Mener du hans brune? De violette er Sookie ^^ Men begge par er rigtig flotte
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 18, 2005 12:03:18 GMT 1
SUK! Smukke billeder af den skønne Trace Håber der kommer flere! Jeg glæder mig endnu mere til at få en ABJD ^^;;
|
|
|
Post by Dina on Nov 19, 2005 20:58:36 GMT 1
ARG! Vil have mine ting! >_< Laver ikke andet end at tænke på dem! XD Og så kan jeg ikke finde på et nyt outfit til Daken! Hjælp modtages med kyshånd!
|
|
|
Post by Noir on Nov 21, 2005 12:43:09 GMT 1
YAY!! Bootsies and wigies! (Det tror jeg ikke der er noget der hedder) Men her er det: Støvler - Ved ikke om de er til Trace eller Isobel - De deles nok bare om dem alle sammen. Der er nemlig nogle andre jeg skal ha til Trace - Når jeg har PENGE Parykken! Er vildt glad for den - Så får han endelig sit mere... "hey girl " -look.. Han er jo en playboy og han ved det... Hans gamle paryk var bare ikke lige det rigtige look til ham! og lige fra siden: Hvad sys I så?
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 21, 2005 12:44:48 GMT 1
Rigtig godt valg af paryk. Det er en rigtig "Trace-wig" Støvlerne er rigtig søde -jeg tror at Susie bliver misundelig
|
|
|
Post by Noir on Nov 21, 2005 12:48:21 GMT 1
Trace :I might let her borrow them for a small favour
*Noir skubber Trace væk*
Noir: Ej det kan han bare ikke skrive!!
Trace: Why not!! You know she´s up for it!
Noir: What! Shut up. Det er da ondt at sige. Jeg sletter det lige.
*Trace springer op på tastaturet*
Trace: Noooo!! Don´t do that!! She wants to read it
Noir: NOO!! She does NOT!
Trace: *post reply*
*CLICK*
Noir: *flov*
|
|