Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 1, 2005 21:34:55 GMT 1
har sidet og snakket med en af mine venner idag der er stor malice mizer fan. vi kom ind på emnet om at han nægtede at tro på at mana er en mand. i sangene: Kyomu no naka de no yuugi Mayonaka ni kawashita yakusoku Npsngs hvor mana synger. jonas mener at en mand på hans alder ikke kan synge de octaner. og at der vidst også på deres side skulle stå han er en kvinde. angåene manas krop form er 50% japanere fladbrystet. så det kunne skyldes at han ingen bryster har.
men ja som vi alle her inde ved er mana en mand. men hvor ved vi det fra? jeg ved det kun fordi jeg har fået det afvide af en person. men hvor er beviserne henne på at mana er en mand?
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 1, 2005 21:52:16 GMT 1
Faktisk et meget godt spørgsmål, men ved ærlig talt ikke meget om Mana.. Men.. Det er jo egentlig rigtigt, hvorfra ved vi det? Hvis "han" altid går i kvindetøj, tja.. hvorfor ikke? *gemmer sig for Mana-fans*
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 2, 2005 10:51:18 GMT 1
Tja.. Jeg fik det avide af Noir tror jeg , eller også var det Zarsu o.O;;.. Er ikke helt sikker faktisk
|
|
|
Post by Frost on Nov 2, 2005 11:27:13 GMT 1
selvfølgelig er han en mand, ingen kvinde er så kvindelig hehe
|
|
|
Post by Dina on Nov 2, 2005 11:53:42 GMT 1
Fik det vist at vide fra Mette, eller sådan noget! *Tænke* Men Mana er med i en vidio jeg har, og der kan man faktisk godt se han er en mand! Han er sminket som dama og alt det der, men alligevel...
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 2, 2005 19:26:34 GMT 1
kan du huske hvad det er for en video? altså jeg tror også selv på at mana er en mand. men vil gerne prøve at høre mig ad om man kan finde beviser på det? altså med med videoen kan jo bare være en mening. jeg har også selv set mange kvinder hvor jeg tænkte "hey! er det ikke en mand?"
|
|
|
Post by Dina on Nov 2, 2005 20:22:03 GMT 1
Hmm... Tror det er sådan en fanvidio der hedder J-Rock Dragqueens! XD
|
|
|
Post by Ripper on Nov 3, 2005 8:57:15 GMT 1
Jeg har ingen anelse, men jeg skyder på at "han" er en mand Kan ikek rigtig tænke "kvinde" .... De japaner har tendens til at forvirre os europære
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 3, 2005 12:15:29 GMT 1
Hmm... Tror det er sådan en fanvidio der hedder J-Rock Dragqueens! XD ja hvis det er det den hedder og han er med i der, har vi allerde et bevis ^^
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 18:46:04 GMT 1
Han er med! Og han er sminket som kvinde! Men syntes stadigvæk at jeg kan se han er en mand! Ô_o
|
|