|
Post by Frost on Oct 7, 2005 21:55:45 GMT 1
Post alle dine gode ideer, fifs og tips her! billige blonder? gamle brugte gardiner er ofte udsmykket med flotte blonder. find dem i genbrugs butikker, på loftet eller hos din bedstemor. håndleds varmere og benvarmere. nup noget af din mors gamle garn og strik en aflang firkant, sy den sammen så du har et rør og pynt evt med med hvad du kan finde på. de fleste folk ligger inde med silkebånd af forskellige tykkelser og farver, så hvorfor ikke bruge dem? brug dem i håret, om halsen, som armbånd, om livet, om ankelerne og hvor du ellers kan finde plads... meget feminint... GL paraply? sy blonder på en alm ensfarvet paraply, led jeres skab igennem, i har nok en liggende... spray evt det hele med silicone spray så er blonderne også vandtætte og egnet til regnvejr... har du nogle ideer så del dem med os andre her
|
|
|
Post by Frost on Oct 10, 2005 10:05:09 GMT 1
dette er min paraply, fundet i en genbrugsbutik til 15kr, på den har jeg syet blonde, små silke roser, de koster omkring 1kr stykket og noget silkebånd, kan fås overalt ret billigt... denne paraply er så dog faktisk en sol parasol, så den er ikke vandtæt... men det samme ville kunne gøres med en helt alm paraply fra skabet..
|
|
|
Post by Dina on Oct 10, 2005 19:22:52 GMT 1
Hvor er den fin! *Store øjne* Smuuuk!
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 11, 2005 13:28:40 GMT 1
hvordan har du fået syet blonderne på?? gjort det i hånden? har aldrig rigtig selv kunne overskuge hvordan man skulle få en paraply ind i en symaskine
|
|
|
Post by miki on Oct 11, 2005 15:29:46 GMT 1
hold da op. man kan lave meget med ingenting må jeg sige o.o
flot Frost!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 11, 2005 15:46:04 GMT 1
Deg: Du siger noget... o.O Når jeg selv sidder ved en symaskine så ved jeg godt hvad jeg kan få under og hvad jeg ikke kan få under x.x
|
|
|
Post by Frost on Oct 11, 2005 17:07:29 GMT 1
jep i hånden, det er let nok og tager ikke lang tid
|
|
|
Post by Angelica on Oct 23, 2005 16:08:04 GMT 1
Er du i økonomiske problemer? Har du en masse gammelt tøj, men intet at bruge det til? Mangler du en hobby? Så se her: Tag det gamle tøj, begynd at sy det om, ændre det, vupti, så har du NYT tøj, en HOBBY og har ikke brugt en klink på andet end det du ikke allerede har! Værsågod! (reklamer kan være inspirende.... bla...)
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 12:26:30 GMT 1
Thumbs up, Angelica XD Har bare ikke rigtig noget tøj jeg har ideer til at ændre oO Jeg går ikke just med blonder og flæser....
|
|
|
Post by Dina on Oct 28, 2005 18:59:53 GMT 1
Man kan faktisk gå på et second-hans designhold, hvor man laver sit gamle tøj "nyt".
|
|