|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 21:27:41 GMT 1
[glow=red,2,300]Behind The Lips - Den Hængte og Narren[/glow] Ja, det var kun vis nogen tænke over det, men synes lige jeg bare sådan hurtigt ville vise hvordan jeg havde forberedt mine læber til tarotkort-shooting.... ~*~ Bruge: Vaseline (elelr meget lys læbestift), pudder og mørk læbestift (elelr ønsket) Først af alt, vaselinen på (eller læbestift) så at pudderet har noget at hænge fast i... Følg IKKE randen af dine læbe, gerne ud over så at skin og lips kan går sammen, you know... Næ se, nydeligt... Anyways, Godt fordelt, udover kanten af dine læber ^^ Så skal der pudres, eventual bare hele fjæset XD GNID IKKE SVAMPEN! Det ødelægger den at vaselinen sætter sig på svampen. Dub rolig pudderet på. (Vedd det stadie stoppede jeg ved "Den Hængte" kortet.) Så tilføjer du ellers bare læbestift af ønsket farve, sådan som du nu vil have det. Lave et hjerte foreksempel? ~*~ "Den Hængte" dødsommelige øjne! Ork, ingen bilelder behøves. Bare blegt hud og mørk brun, grå eller sort øjenskygge. Fordel med pensel. ~*~
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 21:28:02 GMT 1
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 21:43:43 GMT 1
Muhahahah XD Genialt Ripper XD.. men må virkelig indrømme det , ikke redigerede , billede af "DEN HÆNGTE" skræmmer mig alvorligt o.o
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 21:45:56 GMT 1
Ja, det er "sygt" ikke? Ej, jeg håber folk de kan lide det, for den er en rar effekt.... Vis man ikke laver face-paint med maling, beregnet til ansigtet, så er dette en nem løsning på at gøre ens læber ensfarvet.... :3 Men en ting siger jeg jer: PUDDER SAGER AF BAAAAA! Og det gør make-up fjerner også x.x;;;;
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 21:52:11 GMT 1
HAHAHA kunne jeg sagtens have fortalt dig.. Men sys det er helt rart at vide hvordan man skal gøre hvad. nu savner jeg bare et digicam x.x
Effekten fra dit "den hængte" billede er virkelig fed.. vrker så.. ægte *gys*
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:41:40 GMT 1
Own... Virkelig dejligt at se det! ^_^ Dit redigerede billede er bare vildt flot!
|
|
|
Post by Frost on Sept 21, 2005 11:15:04 GMT 1
sejt! og rart at vide....
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:27:14 GMT 1
hvor er det dog fantastisk!
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:27:40 GMT 1
Og kæft man, hvor har du dog flotte læber!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 22, 2005 16:08:10 GMT 1
..... øh tak... ^___^; Der hvertfald rigeligt at smøre på dem <_<;
|
|