|
Post by miki on Sept 21, 2005 0:23:35 GMT 1
Har brugt nogle meget mørke læber på mine blleder og vil lige vise hvordan ^__^ Her er hvad vi skal bruge: Eyeliner, alm. læbestift random colour, lipblosch,klar eller farvet. Det inderste af over og underlæben farves med eyeliner. pas på ikke at gøre det FOR bredt. max en 3. del af laben må farves sort.. Så til den alm. læbestift. smør den på resten. den må gerne blandes lidt med eyelineren, men må ikke blive for meget ! læberne skal fyldes helt ud til knten med den her. Giv det hele en omgang lip glosch elelr vaseline hvis i ikke har gloshen. det giver det lækre bløde og saftige skær XD dette skal på over hele læben. også lidt eyelineren, pas igen på mad at blande ! Så til det der får læberne til at se lidt runde ud og giver dem fylde. tage eyelineren igen og lav en fin kant hele vejen rundt. ret så lidt til så det ikke er for rødt (elelr hvad farve i nu bruger), over det hele.. SÅDAN. nu er det bevist... Selv en dør kan blive pæn med den rette maling XD (WARNING, kan medbringe misfarvede læber efter fjernelse. mine blev pink XD)
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:39:53 GMT 1
Uhh... Det er virkelig dejligt at du har lagt det herind! Og virkelig nemt at forstå! Dejligt! ^_^
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 9:42:35 GMT 1
Ja, rigtig fint Minder lidt om den metode jeg bruger - måske skulle jeg poste det en dag!
|
|
|
Post by miki on Sept 21, 2005 9:51:52 GMT 1
Jeg syntes at noget some makeup tip's ville være på sin rette plads herinde under.. jeg synes at alle der har nogle lidt spec teknikker (som Ripper og jeg) burde lave en lille fotoserie. vi andre kan jo altid nu'yde godt af jeres andres viden ^__^
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 10:02:55 GMT 1
Jeg kan så hilse og sige at jeg prøvede igår (to gange, begge mislykkedes) og jeg har ikke misfarvet læber, YAY! Tilgengæld sidder der stadig eyeliner ; Men jeg har altid tænkt over hvordan man 'lavede' sådan nogle læber...
|
|
|
Post by Frost on Sept 21, 2005 11:11:27 GMT 1
rigtig flot!
|
|
|
Post by Angelica on Sept 21, 2005 21:31:00 GMT 1
Virkelig flot og dejligt at I sådan bidrager til dette forum på denne dejlige måde! Kawaii!
|
|
|
Post by miki on Sept 21, 2005 22:11:56 GMT 1
OT det eneste der er synd er a jeg ikke har nogen sminkedukker el. l. så i slipper for mit fjæs
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 22:49:18 GMT 1
OT - Orh hold dog op <<
|
|
|
Post by Angelica on Sept 22, 2005 18:27:17 GMT 1
Sminkedukker kan købes i BR, men helt ærligt, det er bedst med den ægte vare.
|
|