|
Post by miki on Oct 7, 2005 21:56:40 GMT 1
Vi har alle vores små forunderlige ting i vores klædeskabe.. nogle er vi stolta af. og nogle undre vi os atter over hvorfor vi stadig har liggende Jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der ikke har lidt smågodt i skabet. tag et kig i jeres eget. måske finder i noget i har savnet f.eks. det her ku lige så vel værer en lejlighed til at rydde lidt op klunset GL som hverdags. men selvfølgelig mest af det der bakker op om Tokyodolls ;D Måske finder i endnua noget i ikke kan passe. evt. og så kunne i nok tjene lidt håndører ved at sætte det til salg i shoppen. Feel free to post your pictures !
|
|
|
Post by miki on Oct 7, 2005 22:11:24 GMT 1
Lad mig da begynde XD laad os see... lidt beklædning Min elskede corsage.. dog ikke bedste venenr med lynlåsen Den her vil Noi kunne genkænde, har nemlig købt den af hende for 75 kr til træffet i århus den 13-15maj Er rigtig glad for den! (skide flot med en "højrøvet" kjole ) min lille slskling. og kan passe den. mit fine lyserøde korset købt i rødekors for 35 kr SÅ til slips Fint rødt, MEGET rødt.. tro mig. passer perfekt til mine sorte skjorter Sort slips tag den. fin til min hvide skjorte ;D SKO for den da!! Man overlever ikke uden sko.. har min knaldrøde kinasko som jeg overvejer at sælge, har aldrig brugt dem da intet tøj passer til Høje hæle? næh. høje såle. så kører det de er lidt træls at gå i, i længden, men hva Mormors sko.. de er faktisk meget søde. lidt for store, og så hvide but I like them alot Det er vist alt hvad jeg har intil videre please post your picturers too
|
|
|
Post by Frost on Oct 7, 2005 22:37:24 GMT 1
mine sandaler 2 af mine kapper/kåber min pumpkin top min røde nederdel
|
|
|
Post by miki on Oct 8, 2005 0:05:59 GMT 1
WOW.. de sandaler er ret blærede Frost XD.. uh. og er vild med den nederdel !!
|
|
|
Post by Noir on Oct 8, 2005 10:09:47 GMT 1
Poster flere i morgen
|
|
|
Post by Ripper on Oct 9, 2005 16:26:22 GMT 1
I like that cloth, Miki ;D hehehe.... I'll figure something out with my own some day
|
|
|
Post by miki on Oct 9, 2005 17:25:58 GMT 1
;D vil lige sige at tråden her også gælder ABJD'ernes klædeskabe
|
|
|
Post by Frost on Oct 10, 2005 10:26:28 GMT 1
|
|
|