|
Post by Frost on Nov 1, 2005 11:12:12 GMT 1
hun havde ikke talt med de andre band medlemmer i et helt år, hun havde sagt til dem at hun alligevel havde tænkt sig at forlade bandet efter den næste cd, hun aflyste en koncert i oslo fordi hun hellere ville i boigrafen med sine venner, hun nægtede at spille i australien fordi det var der ikke nok penge i, hun var mere koncenteret om at bruge sin tid på sit solo projekt (opera), hun fortalte bandet at de kun skulle opfatte hende som gæstemusiker...
og det blev de træt af, og det fatter jeg egentlig godt... jeg synes at det er med rette at de nu leder efter en ny sangerinde... de kan jo bare gøre det på samme måde som de fandt hende, det finske musik akademi, der bliver piger som hende spyttet ud som på samlebånd....
|
|
|
Post by Dina on Nov 1, 2005 13:15:43 GMT 1
Så er det egentlig pludselig noget andet... Man kan jo altid høre hendes stemme på Nightwish CD'erne. Hvis hun har opført sig sådan forstår jeg det udemærket.
|
|
|
Post by Frost on Nov 1, 2005 13:27:37 GMT 1
ikke det samme nej, men måske noget lige så godt?
|
|
|
Post by latitia on Nov 1, 2005 18:37:33 GMT 1
Det er godt vi har dig Frost så du kan fortælle det hele .. Det var egentlig også det jeg ville med denne tråd, finde ud af hvad der skete. Havde hørt noget om at hun var pengegrisk og selvoptaget. Men hun ligner altså også sådan en person på udseendet. Jeg forstår udemærket at de fyrede hende. Den er jeg helt med på. Man kan sgu da heller ikke forvente andet med den indstilling hun havde. Men hvis hun vil, kan hun vel sagtens lave et nyt band. Det kan de andre også . ¨ Men ja, det er jo altså hendes stemme der er Nightwish synes jeg i hvert fald. Det er sgu sørgeligt at de er gået fra hinanden det er det fanme, for de var satme gode. Var lige ved at blive stor fan! Men jeg har da en masse musik at lytte til.
|
|
|
Post by Dina on Nov 1, 2005 19:41:23 GMT 1
Jah... Men pludselig er jeg ikke så skuffet over det mere.
|
|
|
Post by latitia on Nov 3, 2005 14:06:33 GMT 1
jeg er ked af de ikke er der mere, men der er jo en god grund til det.. hvis jeg stod i deres situation havde jeg sgu da også fyret hende mann..
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 19:00:40 GMT 1
Helt klart! Det er ærgeligt, men kan godt forstå det. Man skal jo gøre noget for at være med i et band. Det er ikke bare leg jo!
|
|
Remi
Tokyo Wannabe
|
Post by Remi on Nov 7, 2005 19:34:01 GMT 1
Selvom jeg elskede Tarjas stemme, så syntes jeg nu ikke at det er hende der styre nightwish. Hun har været en del af bandet i lang tid, men jeg tror godt bandet kan finde en ny sanger, og så spille ligeså godt, måske bedre, hvis det er en der deler de samme abitioner og sådan...
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 19, 2005 16:45:00 GMT 1
Nightwish var ET BAND. Tarja var bare forbilledet. Hendes stemme er smuk, ja, men det er mest musikken jeg lytter til i sidste ende! Deres numre UDEN sang er faktisk bedre end dem med sang.. synes jeg! Trist, det er det. Jeg ønsker Nightwish og Tarja held og lykke med fremtiden, i hvert fald
|
|