Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 10, 2005 14:55:43 GMT 1
den eneste grund til jeg ikke kan er begrund af at jeg slet ikke har penge nok i øjeblikket til det
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 10, 2005 15:15:13 GMT 1
Jeg synes det er så trist, det her. Har virkelig glædet mig, og fundet ud af hvad jeg skulle klædes ud som. Øv øv!
|
|
|
Post by Noir on Oct 10, 2005 15:21:27 GMT 1
Jeg synes det er så trist, det her. Har virkelig glædet mig, og fundet ud af hvad jeg skulle klædes ud som. Øv øv! Har jo ikke aflyst det. Har bare tænkt over det... Vi er 21 medlemmer, så når en holder halloween bør lidt flere end 4 vel komme? (Dig, Mig, Helena, Dina)
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 10, 2005 15:24:13 GMT 1
synes faktisk også det er lidt synd...altså vi alle her på siden kan da ikke være i penge nød??
|
|
|
Post by Dina on Oct 10, 2005 19:16:08 GMT 1
Hmm... Håber virkelig at det bliver til noget, men på den anden side... Hvis der ikke er nogen der kommer, gider man ikke at gøre noget ud af det! Godt nok har jeg ikke snakket med min far om det, men er sikker på at jeg kan slippe. Jeg kan jo sådan set bestemme det selv...
|
|
|
Post by Frost on Oct 10, 2005 20:35:25 GMT 1
holder føsdag... så jeg kan ikke, men det ved i jo
|
|
|
Post by shadowrose on Oct 12, 2005 10:49:53 GMT 1
hmm.. jeg kan desværre ikke komme. skal udstille mine malerier den dag!! .. men dem må I da gerne komme og se hvis dette ikk bliver til noget? ehe.. skal udstille i min mors atelier sammen med en del andre (holdet) så kan desværre ikk rykke datoen =/
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 11:06:14 GMT 1
JEG AFLYSER DET IKKE!!
Men jer der kommer SKAL lige læse den første post som jeg har opdateret en hel del i! TAK!! Læs og lad mig snart høre hvem der kommer!! RIGTIGT SVAR TAK! SU som sagt senest d. 15 oktober, da jeg ikke kommer så meget på nettet efter det..
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 17:22:27 GMT 1
Tråden er opdateret igen og I bedes læse den GRUNDIGT igennem så der ikke er nogle misforståelser...
Lille uddrag:
"Prisen er 40 kr. De 40 kr inkluderer halloween-kager, drinks og andre drikkevarer, slik, chips, pynt og morgenmad. Jeg skal have pengene d. 29. oktober. Har I meldt jer til, men melder afbud efter d. 20 oktober må jeg bede om at få de 40 kr. alligevel da jeg har betalt alt med mine egne penge og brugt 40 kr på hver der er tilmeldt. Blacks forslag er at I overfører pengene til min konto, men det koster 15 kr i banken så for jeres skyld, lader jeg være med at bede om det. Men medbring pengene d. 29 oktober! Ellers er det ingen penge, ingen kage som det er ingen arme, ingen kage! Til aften bestiller vi pizzaer - Så HUSK AT MEDBRINGE PENGE SÅ DU KAN KØBE EN PIZZA!! Husk at medbringe liggeunderlag og sovepose! (Og håndlæde og den slags, hvis du vil i bad)"
LÆS DET TAK!
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 8:40:12 GMT 1
Det lyder vildt hyggeligt! Ved ikke hvor meget der bliver gjort ud af mit kostume... Men kommer da alligevel! For hyggens og samværets skyld! Glæder mig!
|
|