|
Post by Dina on Oct 14, 2005 13:36:36 GMT 1
Der er ikke sat nogen dato, eller sted, men alligevel! Kunne det ikke være sjovt at holde et J-Fashion træf? Hvor vi Klædte os ud som J-Rock sangere, stadsede os ud, og tog billeder? Så kunne vi finde en eller anden kirkegård eller sådan noget? Og resten af dagen kunne man høre J-Rock, hygge sig, og spise Japansk mad? Hvad syntes i?
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 13:53:01 GMT 1
Ja! God idé. Vi plejer altid kun at dresse lolita. Det ville være skægt hvis vi alle klædte os ud som en j-rocker hver især og tog billeder, lavede ægte japansk middag, sad på gulvet og spiste, holdte en te-ceremoni samt tog billeder og øvede make up og poses.
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 13:56:43 GMT 1
Ja nemlig! Det er altid GL træf med GL tøj. Vil vildt gerne lære noget mere om J-Fashion, og sådan en dag er jo ideel til det! ;D Kunne være ret sjovt!
|
|
|
Post by Noir on Oct 14, 2005 14:01:48 GMT 1
Ja, især hvis vi laver en slags mindre foredrag hvor vi viser billeder, samt forskelligt j-fashion tøj (jeg har syet) og så skal der selvfølgelig være en bod hvor man kan få j-fashion tøj (også lolita, så stort set alle j-styles) Og masser af tilbehør selvfølgelig. Det er jo hvad der skaber j-styles = TILBEHØR (man kan vel ikke kalde sig j-style hvis man ikke engang har en mobil-dimsedut!! Man er KUN undskyldt hvis de ikke kan sidde på ens mobil)
Og vi skulle have noget mad ... Jeg vil meget gerne lave noget... nudler og kalkun..
Er der nogen der kan optage på tv3? Min video vil ikke. Men i så fald - er der nogle der burde optage det afsnit af Top Model 3 med te ceremonien samt det afsnit om "Baby doll lolita"... Så vi kunne se dem. Mener de er begyndt at sende det igen. Hver fredag tror jeg faktisk!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 14, 2005 14:06:17 GMT 1
Det ville da være kanont hyggeligt, selvom jeg intet GL grej har og så videre. Problemet ligger bare som altid om man har råd eller ej :S Men vil sgu helt vidlt gerne med.
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 14:06:22 GMT 1
Hmmm kan ikke optage desværre! Men resten lyder jo vildt hygsomt! Lyder rigtig sjovt! Også at prøve noget andet en GL træf!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 14, 2005 14:30:04 GMT 1
HVad tid kommer det? Jeg kan måske optage det til jer.
|
|
|
Post by Dina on Oct 14, 2005 16:36:25 GMT 1
Hmm... kan ikke huske det, men man kan vel se det på teksttv?
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 16, 2005 11:40:07 GMT 1
Jeg synes det lyder rart. Måske kan kunne holde et kombineret træf? Hvor stilene, J-Rock, GL osv indgår. Forvirrende -I know! Er ret forvirret pga. medicinen jeg tager o___Ô Men! Til det træf kunne man velsagtens sørge for at der var materiale nok til en workshop, ved at tage alt sit gamle tøj med -jeg VED at man har en masse junk i skabet, som man kan sy om, eller sætte sammen med noget af de andres tøj. Så kunne man jo evt. bytte/købe tøj til træffet osv
|
|
|
Post by Angelica on Oct 16, 2005 12:49:20 GMT 1
Jeg får af vide af Noir, hvornår det kommer og så optager jeg det nok til jer.
Ellers tror jeg ikke, at jeg kommer til det træf, da jeg ikke har noget som helst, der har med J-fashion at gøre.
|
|