|
Post by Noir on Sept 29, 2005 20:31:53 GMT 1
oooowra... FLOT FLIPS MOONY XD... er det fakkertalt <.<;; er forgabt i din kiste taske o.o;; hvor finder man lige den slags !?!?! Fra Black no. 1 - mener den kostede... 160 ca... Vi spekulerede lidt på hvem af os der skulle købe den XD Meen, jeg var så fattig!
|
|
|
Post by miki on Sept 29, 2005 21:00:03 GMT 1
Tak noir ^__^ nu skal jeg så bare have MASSER af penge.. og så køber ejg lige en ABJD og så plyndre jeg Black no. 1 og tager en tur til japan x.x
|
|
|
Post by shadowrose on Oct 1, 2005 15:17:13 GMT 1
Tak noir ^__^ nu skal jeg så bare have MASSER af penge.. og så køber ejg lige en ABJD og så plyndre jeg Black no. 1 og tager en tur til japan x.x ved ikk hvor de der kiste tasker er billigst.. men har set dem i både black no. 1, pierre patrick og lust .. så kan man jo sammenligne priser, butikkerne ligger jo ikke langt fra hinanden
|
|
|
Post by miki on Oct 1, 2005 17:46:52 GMT 1
hihi.. takker
TIP TIL ALLE!!
Min veninde siger der ligger en ,godt nok, sex shop i århus hvor de har platou sko XD
|
|
|
Post by shadow on Oct 3, 2005 17:45:19 GMT 1
oh my.. SEEE! DE ER MINE ^^ i LOOVE THEM.. hihi.. købt i boutique isabel: muh.. ved ikk hvordan jeg skal gøre det mindre
|
|
|
Post by mymle on Oct 3, 2005 18:49:11 GMT 1
Søde krøller (1#), *suk* hver gang jeg forsøger mig med et krøllejern er det altid fun spidserne af mit hår der bliver ordentligt krøllet...Nogle råd?
|
|
|
Post by miki on Oct 4, 2005 0:13:00 GMT 1
VIL HA' DE SKO O:O *SAVLE*
|
|
|
Post by miki on Oct 4, 2005 0:14:54 GMT 1
btw.. har på et tidspunkt haft et link til boutique isabel's hjemme side. har du det link Shadow?
|
|
ShadowRose unlogged
Guest
|
Post by ShadowRose unlogged on Oct 4, 2005 13:44:23 GMT 1
btw.. har på et tidspunkt haft et link til boutique isabel's hjemme side. har du det link Shadow? yes.. det har jeg da! www.boutique-isabel.dkthere it is! ^^ de har maange flotte ting
|
|
|
Post by latitia on Oct 4, 2005 14:12:19 GMT 1
Feed hjemmeside .. Kan sagtens bruge de uniformer til sidste skole dag .. Det var egentlig bare en sjov fantasi men sådan bliver det .. hehe¨ Tak for det
|
|