|
Post by latitia on Oct 4, 2005 14:47:08 GMT 1
Min nye nederdel Hvad synes I ?
|
|
|
Post by Dina on Oct 4, 2005 15:45:09 GMT 1
Hvor er den sød! Og det er faktisk ret sjovt... havde tænkt mig at købe den! XD
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 4, 2005 18:18:14 GMT 1
de har nogle rigtig flotte ting inde i den butik og de har bare den største skoafdeling! den brugte jeg selv mange timer i..... de har også mange gl inspireret sko...eller de havde det i hvert fald sidst jeg var der ^^
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 4, 2005 18:26:12 GMT 1
og så et lille et af mig....jaja i slipper ikke for ikke også lige at glo på mig håber ikke billederne er for store[/quote]
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 4, 2005 18:27:06 GMT 1
sad en aften og hyggede mig med Mikki (kimmies store bror) synes billederne af ham blev skide go'e. kimmie blev så endig med sig selv at at de skulle her ind da hun så dem. and girls...hes singel
|
|
|
Post by Noir on Oct 5, 2005 21:16:43 GMT 1
MIN tur til at poste lidt! Ooookay! Det her lyder nok ret egoistisk! Men tænkte at nogle af jer måske kunne tænke jer et lille kig ind i mit klædeskab XD Jeg købte nye vinglas! Synes de er SÅ fede! Har også købt en flaske og vandglas der passer til... Så er det tid til lidt billeder af lejligheden! Dog ikke SPOR mange, da batteriet røg sig en tur lige da jeg var gået i gang >_> Soveværelset, lige når man står i dør-åbningen: Når man ser til højre: Til venstre: Sådan Hvad synes I? Om mit klædeskab XD!
|
|
|
Post by latitia on Oct 5, 2005 21:23:23 GMT 1
hehe meget fin lejlighed og lille hehe .. Sjov ide med klædeskabet . Dit klædeskab har investeret i nogle fine bøjler haha ej det ser godt ud
|
|
|
Post by latitia on Oct 5, 2005 21:24:53 GMT 1
Og ja folkens .. Post nogle flere billeder .. Det er så hyggeligt med billeder .. Elsker at sidde og kigge på dem Så kom nu med dem ..
|
|
|
Post by Noir on Oct 5, 2005 21:25:38 GMT 1
Lille? Hmm... det er jo også kun sove værelset der er billeder af..
|
|
|
Post by Ripper on Oct 5, 2005 23:16:52 GMT 1
Så vidt jeg har hørt skulle din lej være stor, Noir XD Anyways, det ser kanont godt ud og rigtig hyggeligt :3
|
|