|
Post by BlackSwann on Sept 27, 2005 18:55:02 GMT 1
Ja, jeg har længe tænkt på at lave denne tråd. En slags guide! En guide til hvilke poses en "typisk" GL'er, eller J-Rocker bruger. Jeg laver bare denne tråd for sjov, men håber da lidt at folk vil bruge den ^^;; Enjoy! Siddende poses:Om siddende poses (min mening):Knæene samlet. Fødderne holdt ud til hver sin side, eller samlet! Hænderne foldet i skødet, eller lagt på underlaget, på hver sin side af lårene. Taske siddende i skødet, holdt med én eller begge hænder. Hovedet let på skrå, eller slet ikke. Stående poses:Stående poses (min mening):Benene let spredte (så de "buer" udaf), eller samlet. Hænderne foldet, holdt ud til siderne langs hofterne/lårene eller holdt omme bag ryggen. En taske holdt lige under livet, eller nede omkring knæet (i én eller begge hænder). Hovedet holdt let på skrå, eller slet ikke. Ryggen bøjet let bagud, eller slet ikke. Jeg HÅBER at folk kan bruge denne "guide". Hihi. Jeg synes i hvert fald den er meget "sjov" HELD OG LYKKE FOLKENS! ^^;;
|
|
|
Post by Dina on Sept 27, 2005 18:58:10 GMT 1
Hihi! Ej hvor sjovt! Har altis et problem med hvordan jeg skal stå/ sidde, så nu får jeg vel ikke så mange problemer med det! Rigtig sjovt indlæg!
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 27, 2005 19:06:26 GMT 1
Dina >> Jeg håber du kan bruge det! Hihi! Det var egentlig ret sjovt at lave de billeder xD
|
|
|
Post by Dina on Sept 27, 2005 19:25:04 GMT 1
Hehe... Det tror/ håber jeg da!
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 19:52:00 GMT 1
Et rigtig godt initiavtiv!
Mange gode tips og tricks! Der mangler nogle evt hvordan man sidder på jorden/gulvet, altså når man ikke har stol eller lign at sidde på, og nogle hvor man kan se HELE figuren der står. Men klart at du ikke kunne lave dem. Man skal nok ha en del plads så...
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Sept 29, 2005 19:28:31 GMT 1
Uh du er fotogen T_T *SNYD* og ...I LUFF THAT SHIRT XD
|
|
|
Post by miki on Sept 29, 2005 19:43:27 GMT 1
Gode Billeder til beskrivelserne Mia skal vi nok kunne bruge ^__^
|
|
|
Post by latitia on Oct 7, 2005 12:49:12 GMT 1
Det kan i hvert fald bruges til noget =) Tænkte da over at samle mine ben da jeg tog billeder sidst
|
|
|
Post by Angelica on Oct 21, 2005 20:00:11 GMT 1
Jeg kan da se, om jeg kan få lavet nogle sidden på jorden-billeder... Mia: fotogene lille skat!
|
|
|
Post by Dina on Oct 21, 2005 20:59:44 GMT 1
Ja! Eller nogle billeder hvor man ligger ned?
|
|