|
Post by Frost on Sept 28, 2005 13:20:10 GMT 1
grønne vikinge bukser kæmpe uldsokker band trøje
er stenet og lidt sløj
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 28, 2005 19:37:39 GMT 1
Overhovedt ik GL i dag >>;; Sorte bukser det er total trådt i stykker for neden , allstars sko der er over tegnet. og rødt sort stribet lang-ærmet trøje. og self. sorte lange strømper.
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 7:06:34 GMT 1
*Kedelig dag i dag* En sort bluse med lidt flæser og en slags ring ved stropperne. Og de grimmeste bukser over hovedet! XD Tja, er vildt træt, og alt mit tøj er til vask!
|
|
|
Post by Noir on Sept 29, 2005 9:49:19 GMT 1
Kedelig dag i dag... Jeg er syg såå.. gider ikke ha rigtigt tøj på - lad os ikke komme ind på hvad det vil sige MEN!! Jeg har fået et TIP! I H&M på strøget sælger de lige nu en masse wannabe GL ting.. Fyldt med flæser og blonder og uniforms-inspirede jakker.. Perler og fine smykker osv! Det er ALTID når jeg INGEN penge har! Og vil så gerne ha en ny jakke! En vinter jakke.. halvlang elle sådan noget..suk... Men de har ikke disse ting i den i Roskilde De tester det først i KBH og hvis så det sælger godt sælger de de også i resten af landet...
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 29, 2005 10:16:53 GMT 1
Syg idag. såå
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 29, 2005 12:31:09 GMT 1
Ærgeligt man ik bor i kbh.
i dag: to nederdele over hinanden , den nederste: arvet fra min mor ( hun var punker så får sorte nederdele fra hende ) fler lag og frynser , øverst: min sorte nederdel med hvide prikker. top: sort top men 'rynker' på eller hvad man nu siger. trøje: sort og hvide trøje til at ha over. strømper: sort hvide stribet
|
|
|
Post by latitia on Sept 29, 2005 14:08:57 GMT 1
jaeh jeg er jo sort i mig selv som en almindelig goth ? :$
Sorte strømpebukser sorte "militær støvler" (ryggen kan ikke holde til de høje hver dag ;P) Halvlang sort nederdel sort t-shirt
Såååå kedeligt ? :S
|
|
|
Post by miki on Sept 29, 2005 19:21:57 GMT 1
nogen lunde Hvid top Hvid Skjorte Sort nederdel med blonder og perler. rødt tyldunderskørt Hvide knæsrtømper Store vinterstøvler og i dagens andledning. hvid og violet hæklet tørklæde om halsen <.<
|
|
|
Post by Ripper on Sept 29, 2005 22:03:51 GMT 1
Jeans 3/4 white shirt bandana slippers
I'm boring today... -___-
|
|
|
Post by Noir on Sept 30, 2005 9:30:42 GMT 1
JEG VIL TIL KBH! NUUUUUUU!!!! Tror seriøst at jeg vil se om jeg kan få råd til en billet!! Må bare SE på tingene i H&M - og seriøst! Jeg mangler endnu en jakke XD Sååå, måske skulle jeg virkelig tage derind... På.. onsdag! Nogle der vil med? På onsdag??
Well, mit tøj i dag: Lige nu: eeh, ikke så meget, er ikke rigtigt stået så meget op! Jeg skal ud og aflevere indskud til mig lejer, så skal jo være liidt sød at se på, jeg planlægger derfor dette: Grå-grøn bluse med keltisk-inspirerede tegn Sort "skrå" nederdel med en sløjfe i hver side alm. sorte strømpebukser (kedeligt) Og langskaftede sorte støvler med tyk sål. STOR RULLEKUFFERT PÅ SLÆB XD!! Hehe!! Jeg skal ha hånklæder og et par tallerkner med til lejligheden! XD
|
|