|
Post by miki on Sept 30, 2005 12:43:19 GMT 1
for helved.. >_< Idag. Sort skjote med blonde for enden af ærmerne Sort lang nedercel (havde den på til træffet d. 15 maj) hvide knæstrømper sorte Kinasko X3 ((plz slet den over Noir! )
|
|
|
Post by Ripper on Sept 30, 2005 13:00:36 GMT 1
Idag er jeg i klædt min dyne fordi jeg er syg
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 30, 2005 17:11:51 GMT 1
I dag Ny sortskjorte fra 'dengang' sort nederdel fra H&M Sorte knæstrømper med røde striber og en stort øblik blik' smykke arvet fra bedstemor
|
|
|
Post by Angelica on Sept 30, 2005 21:23:12 GMT 1
Mit tøj er dejligt!
Igår: Lang sort/hvid-stribe slåom-nederdel over blondeunderskørt (langt). Sort trøje fra Noa Noa eller Gine. Sorte strømpebukser og mine Louisa Augusta sko. Dertil mit armbånd fra jeg var ni år gammel, guld og glas sten. Om aftenen: Sort nederdel med lyserød blonde, sort trøje, sort cardigan. Sorte strømpebukser og sort jakke. Og self' mine sort Harley Davidson støvler (made in the US by HD. -check the mark!). Dertil smykker: Armbåndet og så tilhørende halskæde og mine sorte blomsterøreringe. Og idag: Det samme som igår aftes, bare kun armbåndet. Om aftenen: Samme tøj, bare med LYSERØDT halstørklæde, som er hjemmestrikket! Ja, jeg elsker mit tøj og synes, helt ærligt, at det er noget af det smukkeste og mest spændende.
|
|
|
Post by Noir on Sept 30, 2005 21:27:32 GMT 1
I dag Ny sortskjorte fra 'dengang' sort nederdel fra H&M Sorte knæstrømper med røde striber og en stort øblik blik' smykke arvet fra bedstemor Ret forvirret! Hvad er "dengang" og øblik blik´?? ?? ?? ?? Nå, så er det jeres tur til at dø over hvad jeg har på i dag GRØNNE busker >_> GRØN bluse >_> Men en ok frisure XD
|
|
|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:16:04 GMT 1
Tja... Klokken er for mange til at være i september måned, men for lidt til at man kan kalde den d. 1 oktober! Så siger bare hvad jeg havde på i går! XD Sort bluse med firkantet udskæring. Et par mørke jeans med en slags mønster af blomster ogsv. op ad benene. En sort lang frakke (Som jeg er MEGET glad for) XD Og så nogle vildt grimme sko!
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 1, 2005 14:35:38 GMT 1
cowboybukser og sort langærmet. meget afslappet.
|
|
|
Post by miki on Oct 1, 2005 15:30:42 GMT 1
skulle lige vågne først <.<, men er jo lørdag ^_^''
Hængerøvs bukser og base T-shirt med teksten "at rejse er at leve" <.<;; SUTSKO!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 1, 2005 18:24:00 GMT 1
3 størrelser for store hængerøvs bukser tilfældig t-shirt og blå bandana
|
|
|
Post by Frost on Oct 1, 2005 18:49:10 GMT 1
Lang sort flæse nederdel med blonder 2 sorte strop toppe kæmpe halstørklæde sort cardigan med laange vide ærmer pig sandaler
|
|