Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 11, 2005 20:11:33 GMT 1
lang hello kitty slike sove kjole
|
|
|
Post by Ripper on Oct 12, 2005 7:59:33 GMT 1
Light jeans Blur t-shirt on a green sweater old blue adidas shoes and a black cardigan
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 10:43:31 GMT 1
Har vist ikke skrevet her ret længe XD Idag og de sidste par dage... dovne-tøj så som BUKSER!!! DOOOOOOOOOMM!!!!!!!!!!111111111111one Søndag: Sort skjorte med lange ærmer (skal lave et eller andet fedt ved den en dag med nogle kæder og tryk evt.) Sort lang nederdel med flæser på langs Lyserøde, ternede knæstrømper Sort smalt velour halsbånd med kors med sorte og hvide sten i Sort jakke med corsage-snøring nederst bagpå (den jeg altdi går med XP) YAY, spændende XD Der er så meget tøj jeg ønsker mig....
|
|
|
Post by miki on Oct 12, 2005 18:16:55 GMT 1
Lang dag, mange tøjskift. første to er lidt sjove <.< fra morgenen: To sorte toppe over hinanden Sort habitjakke (m. navneskilt) Sort miniskirt Sorte gamascher Sorte strømper Sorte kinasko (udendøere: Sort Lang frakke + sort/gråt/hvid mønstret halstørklæde) Breakdance: to sorte toppe over hinanden sort stor T-shit (kraven er klippet af skråt) Bace shorts Sorte gamascher sort og tyrkits stribede knæstrømper sorte ankelstrømper store blå og hvide Nickers. Efter bad: Sorte trøje (lånt) Sort nederdel med perlemors farvede palietter hold da op hva
|
|
|
Post by Daniel on Oct 13, 2005 10:27:50 GMT 1
Outfit of the day:
Old, black jeans, very trashed. black t-shirt, with NOFX on the back. trashed all-stars in black and white
I'm very boring today -___-
|
|
|
Post by Ripper on Oct 13, 2005 12:06:34 GMT 1
Light jeans black cardigan brown shirt and old adidas shoes
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 12:07:40 GMT 1
Dagens outfit... well, suk ja..
Jeg er bare hjemme i dag og trist såå....
Sorte bukser med kinesiske tegn Brun bluse med sorte blonder.... Bare tæer.... grimt hår >_>
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 12:08:57 GMT 1
Jeg kom til at tænke på, man kan evt. også tage et billede af ens outfit om morgenen, fx inden man tager i skole og så poste billedet her. Tror jeg i hvert fald at jeg vil til at gøre tit ^^
|
|
|
Post by Frost on Oct 13, 2005 12:09:47 GMT 1
har lige dyrket noget yoga sååå behageligt tøj
natur farvet bukser COF top bare tæer håret op i knold
|
|
|
Post by Ripper on Oct 13, 2005 12:10:25 GMT 1
Noir >> DET FÅR DU MIG IKKE TIL X_____X Er så morgengrim at hele forummet ville holde sig fra tråden XD
|
|