|
Post by miki on Oct 13, 2005 15:18:35 GMT 1
Noir.. måske kan det bare sættes som en "evt"... ikke alle der har tid til det f.ek.s jeg ved godt man bare kan poste om eftermiddagen, eller hvornår man nu har tid.. meeeen,, og ikke let med Webcam ~_~
well.. my turn !!
Sort trøje Sort nededel med sorte perler og blonder sorte nylonstrømer Sorte kinasko
meget normalt sys jeg <.<
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 15:39:41 GMT 1
Noir.. måske kan det bare sættes som en "evt"... ikke alle der har tid til det f.ek.s jeg ved godt man bare kan poste om eftermiddagen, eller hvornår man nu har tid.. meeeen,, og ikke let med Webcam ~_~ <.< Ja, evt., som jeg også skrev... " Jeg kom til at tænke på, man kan evt. også tage et billede af ens outfit om morgenen, fx inden man tager i skole og så poste billedet her. Tror jeg i hvert fald at jeg vil til at gøre tit ^^ " Sååå... det var ment som evt.. At man evt kunne gøre det en morgen man havde ekstra tid eller når man kom hjem fra skole eller inden man skulle ud af døren til fødselsdag eller whatever... En dag hvor man lige synes man var pæn nok eller sjov nok til at tage et billede af
|
|
|
Post by miki on Oct 13, 2005 15:44:43 GMT 1
Noir.. måske kan det bare sættes som en "evt"... ikke alle der har tid til det f.ek.s jeg ved godt man bare kan poste om eftermiddagen, eller hvornår man nu har tid.. meeeen,, og ikke let med Webcam ~_~ <.< Ja, evt., som jeg også skrev... " Jeg kom til at tænke på, man kan evt. også tage et billede af ens outfit om morgenen, fx inden man tager i skole og så poste billedet her. Tror jeg i hvert fald at jeg vil til at gøre tit ^^ " Sååå... det var ment som evt.. At man evt kunne gøre det en morgen man havde ekstra tid eller når man kom hjem fra skole eller inden man skulle ud af døren til fødselsdag eller whatever... En dag hvor man lige synes man var pæn nok eller sjov nok til at tage et billede af ahh ja.. gjorde du jo også.. for devlen da.. går godt for mig idag <.<
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 20:36:34 GMT 1
Lyder som en god idé! Hvis jeg får tid en morgen, tager jeg et billede! *Men hvornår har jeg egentlig tid om morgenen?* XD
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Oct 13, 2005 20:40:14 GMT 1
sort nederdel og sort top , ferie , gør ik så meget ud af det :\
|
|
|
Post by Dina on Oct 13, 2005 20:53:57 GMT 1
Sort langærmet bluse, med firkantet udskærning. Grimme bukser, bælte med små slags... pigge? Sko & lang, sort frakke... *SUK* Alt mit tøj er til vask! XD
|
|
|
Post by Ripper on Oct 14, 2005 8:11:51 GMT 1
Store lyse og hullede bukser med sorte gamacher under XD Gammel underlig trøje jeg valgte at tage på fordi der ikke var andre bluser i mit skab <.< Røde sneakers....
|
|
|
Post by Ripper on Oct 14, 2005 8:13:32 GMT 1
Og hvad angår shots der om morgen.... Bliver når jeg kommer hjem.... kan ikke nå at tænde min computer... X3 Dårlig undskyldning hehe
|
|
|
Post by miki on Oct 15, 2005 20:14:42 GMT 1
T-shirt hvor kraven er klippet af, sat fast i bh'en med to sikkerhedsnåle Brune bukser med perlemønster ooog.. skellet handsker X3
|
|
|
Post by Ripper on Oct 17, 2005 17:26:04 GMT 1
Malertøj XD - Er tvunget til at hjælpe til <.< Æb bæv...
|
|