|
Post by BlackSwann on Sept 20, 2005 20:28:46 GMT 1
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 20:39:42 GMT 1
Der er rigtigt en der skal på stor indkøb må man sige pøj pøj med tøsen Black. hune r rigtigt lækker
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 22:46:58 GMT 1
Yay Black, hun er skøn Skal jo selv have Wi fra DOD.... <.< Så snart Kei får bestilt x.x;
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 7:45:42 GMT 1
Hvor er hun fin! *ELSKER ABJD'S* XD
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 9:48:17 GMT 1
Uha ja! Hun er bare sød!!
Jeg må indrømme at jeg selv har tænkt meget på at få hende... Fordi.. Jeg står i det dilemma at; Trace er stor og Sookie er lille og du har jo set hvordan det ser ud - lidt fjollet sys jeg - desuden er de eks-kærester og det virker dumt med de forskellige størrelser... Jeg vil jo også have Isobel og Michi en dag - Isobel er en Diana Pride fra AngelRegion, og Michi er en CP Chiwoo (fra LUTS) Og har tænkt på.. Måske udskifter jeg Sookies shell en dag så hun kan tage bolig i en Soony.. Men, altså, hvis det blir aktuelt blir det om RET lang tid! Efter jul i hvert fald - og ved endnu ikke om det er sikkert. Sookie vil jo stadig være den samme, bare i en ny krop - det er jo også kun hvis jeg kan sælge hendes gamle krop... Nå, det var lidt blandet om MIN første ABJD! Hihi
Glæder mig virkelig til du bestiller - måske kan jeg få lov at bestille nogle ting med til Trace?
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 9:58:28 GMT 1
Noir >> Selfølgelig ^^;; Det bliver billigere for både dig og mig =)
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 10:01:12 GMT 1
Jeg sad lidt og tæntke over forskellen fra sted til sted at dukkerne bliver hurtigt sendt... Jeg ved godt at de ikek er mange hos DOD.... (Og Kei har ikke bestilt endnu T__T Hun bestilte lige sin egen først) Men de andre synes at have god arbejdskraft til at få deres dukker lavet. Men alligevel, de er også dyre dem ved LUTS og sådan.... Ikk? ^__^;
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 10:08:56 GMT 1
Jo, jeg tror LUTS er lidt bedre hvad angår forsendelse af dukkerne osv. Jeg ved ikke overdrevet om det, men de er jo større en DoD, så det er nok derfor DoD er "langsomme".
Håber du kunne bruge mit svar til noget.
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 10:10:40 GMT 1
Størrelsen ved jeg godt, og forsendelsen, ja... Men prisen... Den er skræmmende... x.x; Men MSD findes der jo knapt så meget tøj til som der gør til SD, og det er fordi SD er dem folk mest il have jo... Gætter bare, for det var det indtryg jeg fik....
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 16:59:53 GMT 1
Jeg synes personlig at dukkerne fra LUTS er pænere og har mere "personlighed" end dem fra DoD. Ingen kritik af DoD! Ang. tøjet til fx. Susie (Soony), vil jeg da selv sy =) Det er klart det fedeste ved disse dukker; at man kan designe og sy selv!
|
|