|
Post by Noir on Sept 21, 2005 17:38:22 GMT 1
Ja er selv ret vild med Luts´ dukker Mht til at fx DOD er så lang tid om at sende og Luts ikke er: DOD er et meget lille firma med kun 3 ansatte. Det tager mange mange timer at lave en dukke - de produceres ikke bare på en gang - kun to af gangen max. DOD har RIGTIG mange kunder - men processen med at lave dukkerne er dyr og langvarig derfor har de ikke flere ansatte- Desuden laver DOD dukken når de modtager en bestilling - LUTS derimod har flere ansatte og laver ikke dukkerne på bestilling altid, men har dem til tider klar allerede når man bestiller! Derfor er der så stor forskel... ^^ MÅ bare ha Soony en dag. Tror hun ville være en god Sookie, og synes det er synd at Sookie ikke passer i størrelsen. Desuden kan jeg nok sælge Sookie, forhåbentlig til en sød dansker - og ellers på DOA - Tender Too og T. Bee-a blir solgt RET dyrt, fordi man ellers kun kan købe dem samlet. Mange sælger dem til 1/3 mere end de kostede - men jeg har nu tænkt mig at sælge hende til det hun kostede bare (og nok lidt mindre) og med en masse ekstra ting til... hmm ja.. Lad os nu se - vil bare gerne have hendes rigtige shell!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 17:46:07 GMT 1
Noir: Rent faktisk, så køber jeg ikke Wi fra DOD... Har været lidt utilfreds med hans udseende og han passede bare ikke til min historie... Men har fundet en anden... Men siger ikk hvem (Og spørg ikk Kei << Det er snyd! Skal være en overraskelse hvem der er min første dukke!)
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 17:47:22 GMT 1
Black: Det var det jeg tænkte på også... Men tænkte også på hvad jeg har råd til... Somsagt, så køber jeg ikke WI alligevel...
|
|