|
Post by Dina on Sept 29, 2005 7:58:10 GMT 1
Tja, syntes at Mia's billeder med Poses Guides var så gode, at det fik nogle andre ting igang! Til dem der ejer en eller flere ABJD's. Post nogle af jeres ynglingsbilleder med dem! Det kan være i liige har fanget hans øjne godt, eller han bare står på en fantastisk smuk måde! Også hvis i har 2 dukker, som bare ser vildt dejlige ud på et billede! Vil prøve at tage tid til det i dag, men det ville bare være sjovt at se andres billeder! (Jeg ved at der er et par stykker herinde der har ABJD's, så kom med dem!)
|
|
|
Post by Noir on Sept 29, 2005 9:31:41 GMT 1
Jeg kan prøve at tage dem med ud til lejligheden i morgen og så tage nogle billeder og poste her om lørdagen ^^V Well, Trace har jo intet ansigt XD så det blir mest krops-poses af ham!! Og har ikke så meget kontakt til Sookie i øjeblikket - hvilket gør hende meget sværere at fotografere. Men jeg har allerede en masse gode idéer. Får mit kamera af Black i morgen og så skal jeg tage massevis af billeder!!
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 10:44:37 GMT 1
Tja... det er jo nok også kroppen der er sværest at få til at stå/ sidde/ ligge! Så er det jo bare øjnene og vinkelen der skal ordnes! Glæder jeg mig til at se!
|
|
|
Post by Angelica on Oct 16, 2005 11:55:38 GMT 1
I kan jo på et tidspunkt prøve at bruge et stativ til, at få dem til at stå sikkert.
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 0:12:13 GMT 1
Ja, det kan man jo... Men så virker billederne på en måde "falske". Det skal jo helst ligne så meget som muligt, at de selv står op! Det er egentlig heller ikke så svært, når man bare "øver" sig! XD
|
|