|
Post by Ripper on Oct 2, 2005 12:28:52 GMT 1
[Billed uden face-up]Navn: Rarin "Raven" Maaza Alder: 22 Hårfarve: Sort Øjenfarve: Grønne Type: LUTS El (SD) Hudfarve: Normal skin Tøjstil: Casual og afslappet, men stadig stiled Interesser: Poesi og music. Hygge samt at debattere... Musik: Alt muligt; X-Japan, Ayumi Hamasaki, Gackt, Miyavi... Ynglingsfarver: Sort, hvid, rød eller sølv Status: Single Læs mere på min hjemmeside ;D (Vil måske blive ændret senere hen...)
|
|
|
Post by Dina on Oct 3, 2005 10:57:40 GMT 1
Han er i hvert fald meget fin! Glæder mig til at du får skrevet mere om ham!
|
|
|
Post by miki on Oct 3, 2005 14:01:46 GMT 1
Whee ^_^ glæder mig til at møde ham.. jeg har mødt to dukker indtil videre (Soujin og Mima) er seriøst som at møde nye personer hvis man gør det ordentligt <.<;
|
|
|
Post by Ripper on Oct 5, 2005 8:32:20 GMT 1
Tak tak.... Har lur på en Sharman, men det er temmelig tidligt at tænke på flere dukker når jeg ikke engang har Rarin endnu... :S Men han ligger der når jeg komemr hjem, forhåblig <.<;
|
|
|
Post by miki on Oct 5, 2005 11:57:26 GMT 1
*klappe* YIR XD Rarin er på veeeej til Odense ! elelr ihvertfald hjem til Ripper <.<;;
|
|
|
Post by Ripper on Oct 5, 2005 23:13:38 GMT 1
Yup idag fik jeg Rarin... *Rarin waves to people* og jeg har maaaange billeder XD Men poster dem senere, for det er temmelig sent nu ^___^;
|
|
|
Post by Ripper on Oct 6, 2005 13:10:06 GMT 1
Rarin: THIS IS DOLLS TORTOUR! Me: Want pants or not? <.< Rarin: ..... T___T Hurry.... Me: XD Rarin: *humms* ...... Før: Nu:
|
|
|
Post by Ripper on Oct 6, 2005 13:12:03 GMT 1
Jeg går igang med min hjemmeside nu... Den kommer nok ikke op i dag, men der er flere billeder der! Vis I vil se mere til Rarin of course...
Rarin: I'm too sexy for a homepage, you know? <.<
Me: What nakedness, maybe....
Rarin: *Groans* x__x;
|
|
|
Post by Noir on Oct 6, 2005 13:52:34 GMT 1
Arh hvor er han fiiiin! Glæder mig til at (forhåbentlig en dag) se ham IRL! Skal lave Traces face up i weekenden YAAY!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 6, 2005 14:07:34 GMT 1
Hehe, komemr du nok til, ved bare ikke hvornår XD
Hans face-up er meget svag.... Aner ikke hvordan jeg skal gå til den x.x
Og jeg mangler tøj til ham... Har lavet et par bukser meeeeen skod ><
|
|