|
Post by Dina on Nov 2, 2005 14:51:33 GMT 1
Alle kan svare! Ikke kun dem der har en/ flere ABJD(s)! Nogle ser bare ABJDs som dukker. Nogle ser dem som deres børn, og andre som dukker de kan sy tøj til. Hvad syntes i?
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 2, 2005 22:05:16 GMT 1
Jeg har ikke lige en ABJD, men jeg tror bestemt, jeg vil se dem som "børn"... (er jeg ik lidt ung til det? XD).. Dog vil jeg nok også tage dem som dukker. Altså, ville jo ikke have dem til at spise med og sådan vel >___> og kan nok også godt lade den være hjemme fra skole (tro mig, jeg er død hvis jeg tager sådan en med.. .____.) Men jeg vil bruge mine konfirmationspenge til en, for jeg syntes de er så utroligt smukke, og må give jer ret, et eller andet sted er der et liv bag glasøjnene..
|
|
|
Post by miki on Nov 3, 2005 8:07:23 GMT 1
Jeg ser, gennemførte ABJD's some nye mennesker man skal lærer at kende, min mor ser det blot som en "dukke" og nøøøj hvr kan jeg blive sur over at hører det <.<;;
Jeg er selv vild efter at få fat i en. og bare kald mig underlig, men mangler en at snakke med o.O
|
|
|
Post by Ripper on Nov 3, 2005 8:32:05 GMT 1
Jeg ser dem som mennesker også... Har ekstremt dårlig samvittighed over at Noname ligger i mi ntaske sådan som han nu gør... x.x Han er jo vant til at sidde ved siden af min skærm...
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 18:55:43 GMT 1
Jeg har ikke lige en ABJD, men jeg tror bestemt, jeg vil se dem som "børn"... (er jeg ik lidt ung til det? XD).. Dog vil jeg nok også tage dem som dukker. Altså, ville jo ikke have dem til at spise med og sådan vel >___> og kan nok også godt lade den være hjemme fra skole (tro mig, jeg er død hvis jeg tager sådan en med.. .____.) Men jeg vil bruge mine konfirmationspenge til en, for jeg syntes de er så utroligt smukke, og må give jer ret, et eller andet sted er der et liv bag glasøjnene.. Med børn osv. mener jeg ikke at spise med og sådan noget! XD Det er dog liige lidt for meget!
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 18:56:52 GMT 1
Men nu til min mening! Jeg ser ABJD's som mennesker også. Folk der bare ser dem som dukker, kan derfor godt tro at man ikke er helt normal! *Men så rend mig! I går glip af alt det sjove!* XD
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 3, 2005 19:51:10 GMT 1
Haha, Dina, det ved jeg godt du ikke gjorde.. Men jeg tager bare ALTING bogstaveligt, hvis man kan få lidt sjov og dumme replikker ud af det.. xP det er mig XD FRØKEN DÅRLIG HUMOR!!
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 21:16:04 GMT 1
Weeee! Folk med sort/ dårlig humor er de dejligst! XD
|
|
|
Post by angelakane on Nov 4, 2005 11:28:46 GMT 1
hmm... ser da min egen dukke og andres dukker som små personer, der skal behandles med respekt!! (så ikke noget med at"jeg tager DEN lige med, nej nej, det hedder "jeg tager HENDE lige med )
|
|
|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 13:49:46 GMT 1
Jeg ser absolut dem, som mennesker. Personlighed, følelser, tanker og meninger, det mener jeg, de ejer inde bag plastikkroppene og glasøjnene. Jeg mener, at vi giver dem liv, via vores glæde over dem, præcis som Gud gav os liv ved sin kærlighed. Mennesket var jo engang var en lerklump (hvis man altså tager biblen bogstavligt, det er ment symbolsk). Så når jeg engang får købt et shell til Helen, vil det jo ikke være en anden Helen end hende, som jeg er ved at skabe nu, så har hun bare fået en krop.
|
|