|
Post by Angelica on Nov 5, 2005 20:11:51 GMT 1
Helen Helen er en model HD Lucy fra Happydoll.com. Hun koster 560$ Dog vil jeg ikke købe den pakke, men en HD Basic DIY Package-udgave- den er noget med hundred dollers billigere. Helen lever i New York, USA. Hun er ligenu ved af flytte fra sine tidligere Room-mates, Casa og Aria, da hun ikke kan holde deres evige skænderier ud. Hun er omkring de atten-nitten år, holder af poesi, en kop Earl Grey og at gå gennem N.Y's gader. Helens tante bor i Sydstaterne, hvor ved jeg ikke helt præcis endnu, da jeg endnu ikke har fået kontakt med hende. Tanten bor i et stort hus på landet, hendes liv fungerer på samme måde, som i 1850'erne. Faktisk er det sådan, at i sydstaterne, er det stadig i 1800-tallet, hestevogn, heste, petrolium o.s.v. I Nordstaterne er de lidt mere up to date, det er vores nutid. More to come.
|
|
|
Post by Dina on Nov 5, 2005 20:19:11 GMT 1
Hun lyder helt klart som en spændende personlighed! ^_^ *Regner du med hun snart kommer til DK?*
|
|
wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 10, 2005 14:05:03 GMT 1
Lyder heldt vildt spændenede.. (det med Helen..) kommer der ik snart mer om hende..? er blevet vildt nysgerrig..!
|
|
|
Post by Angelica on Nov 10, 2005 18:03:35 GMT 1
Snart. Det tager tid at udforme en sådan personlighed.
Dina, det er i profiler du skal se.
|
|