|
Post by Noir on Sept 29, 2005 12:53:51 GMT 1
Hihi, min kæreste blev vist også lidt jaloux en dag hehe.. Sad og så musikvideoer og blev ved man at sige ting som "ej prøv at se hans smil" "hans hår er så flot" "Ooh hvor ser han sød ud" "Ih han er så sød, se hans fjoller rundt" "HIhi sikke et legebarn, hvor er han nuttet" og til sidst sagde min kæreste... "Du er forelsket i ham" XD hihi... han ved jo at det er jeg da ikke (måske) ;D
|
|
|
Post by Dina on Sept 29, 2005 19:10:24 GMT 1
Hihi... det kan han da også have delvist ret i! XD Eller også tænker jeg bare på mig selv! *MIYAVIII*
|
|
|
Post by myvrikku on Sept 29, 2005 21:03:57 GMT 1
JA !! Miyavi = 100 % <3<3<3 ^____^ Alle de drenge, og min kæreste jeg går med blir' altid irriteret, så meget jeg snakker om Miyavi.. Og Kyo !! Hehe.. Har oss mine veninder som oss er ret vilde med ham.. Ser meget videoen: Jibun Kakumei her for tiden... Hööt.. *Nynne* Men Kyo fra Dir En Grey er da oss ret hot ik' ? *Hundeøjne*.............
|
|
|
Post by Noir on Sept 30, 2005 9:24:09 GMT 1
Jeg sys os at Kyo er höt! På hans egen bizarre måde! Egentlig er han jo grim, men han er det på en HÖT måde XD Og ja, jeg er da forelsket i Míyavi!! XD Eller - jeg har i hvert fald et crush på ham XD suk... love love love...
|
|
|
Post by Dina on Oct 1, 2005 1:24:35 GMT 1
Noir>> Hvem kan også undgå det? XD
Og ja! Kyo har et eller andet over sig! Kiggede på billeder af ham, og prøvede at finde ud af hvorfor. Men det forholder sig bare sådan, at det er umuligt at finde! Han kan bare et eller andet der gør ham til en hottie!
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Oct 1, 2005 15:36:10 GMT 1
MIYAVI IS TEH BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST Ò____________________________ô Jeg sys .. Kyo er ... Ret... grim T________________________T *Gemmer sig*
|
|
|
Post by miki on Oct 2, 2005 21:39:31 GMT 1
kan og har ikek rigtigt mod på at stemme.. ikke fair overfor de andre "deltager" i poll'en XD kender ikke til ret mange af dem <.<
*hold's up a sign* "Need hotie-leasons"
|
|
|
Post by Ripper on Oct 2, 2005 22:48:00 GMT 1
Ville da være feedt vis jeg var på listen XD *skynder sig at løbe væk* looool
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Oct 3, 2005 15:22:10 GMT 1
hvorfor er det lige at vi alle er så vilde med myavi? der er jo så mange andre der ser godt ud?
|
|
|
Post by Ripper on Oct 3, 2005 19:39:34 GMT 1
Tjo, jeg kan nu lide ham for hans stil <.< Ikke fordi han er specielt lækker...
|
|