|
Post by Angelica on Oct 3, 2005 21:05:02 GMT 1
AYA! Blev pissesur, da jeg opdagede, at det var en mand, men blev så endnu mere glad, da jeg så hvor sød han stadig er!
|
|
|
Post by myvrikku on Oct 4, 2005 17:12:48 GMT 1
Kan både li' Myv's stil og udseende.. men hva'?! hvem kan ikk det ? ^^'' Men det er ikk kun ham, Toshii/Toshiya fra Dir en grey er da oss rimelig hot! Og Shinya, Die og Kaoru.... De er alle sammen smukke!! ^_______^**<3 Og Gackt.. Men det ser vidst ud som om alle her inde bedst kan li' Myv ? n__n <3
|
|
|
Post by Dina on Oct 22, 2005 21:03:37 GMT 1
Hihi... Rent ud sagt: Du kan lide dem alle! XD Og nej da... Der er der et par stykker der har stemt på andet en Miyavi! XD
|
|
|
Post by Angelica on Oct 23, 2005 16:29:20 GMT 1
Jeg synes faktisk, at Aya er dejligst... men samtidig... Miyavi... Klaha... de er dejlige alle sammen! Jeg vil have dem alle! *Grådigheden selv!*
|
|
laura
Tokyo Wannabe
|
Post by laura on Nov 3, 2005 20:09:15 GMT 1
jeg syntes Miyavi har en læææækker stemme... Nok hans måde at synge på og hans GUITARSPIL!!! *w* der fik det til at sige KAPLANG for mig.. Og så er jeg VILD med hans måde at lave musikvideoer på!! fx Ashita Genki ni Naare .. han opfører sig jo som en sindssyg, og han er bare det vildeste legebarn, og så er han... VIRKELIG TOSSET XD (har flere tv-klip med både ham og Gackt og fuck de er skøre, specielt Miyavi!!) Hallo, hvem sidder og tager pis på en gammel dame? TT_TT JO: MIYAVI gør xD ... ALTSÅ Miyavi er bare generelt sej og har knalddårlig humor xD (Som miiiig.. og så er han dårlig til fodbold x3)
|
|
|
Post by Dina on Nov 3, 2005 21:11:09 GMT 1
Laura>> Jeg troede han var god til fodbold? Ô_o Nå, lige meget! Tja... Jeg elsker bare den måde han går på, smiler og jah... Hvordan han opfører sig! XD Han er simpelthen den mest charmerende fyr, som jeg nogensinde har set! Hihi...
|
|