|
Post by BlackSwann on Oct 16, 2005 19:50:57 GMT 1
Ja, det fandt jeg så ud af idag. Jeg har en kollega som har det japanske modemagasin, FRUIT. Desuden kender han til ABJD, og er MEGET interesseret i det. Han har lovet mig at jeg måtte låne hans FRUIT magasin. Ligenu prøver jeg at få ham til at bestille flere til mig (og evt. til jer andrer?).
Han skal desuden være et eller andet med Design, så han kunne "stolt" fortælle mig at FRUIT er temmelig udbredt rundt i verden (self. lige udover Danmark).
SÅ! Hvis nogle har lyst til at eje et FRUIT-magasin, kan jeg jo forsøge at skaffe dem, til en måske rimelig billig pris.
PS: Det værste er at min kollega er bøsse T___T Men jeg synes det er sygt nok at han kender til Gothic Lolita, FRUIT og alt det andet japanske.
|
|
|
Post by Dina on Oct 17, 2005 0:03:46 GMT 1
Hmm... Faktisk er det vidst flere end vi tror, som går rundt og kender til lidt af alt det! For nogle måneder siden, fandt jeg da ud af at en fra min klasse kendte til Gothic Lolita. En af hendes veninder gik åbenbart i GL tøj, og min veninde sagde hun havde haft det rigtig dårligt... Da hun så begyndte at gå i GL tøj, var hun blevet meget mere glad for sig selv! (Men jeg tror egentlig ikke at hendes veninde kan kende så meget til det alligevel...) Men ret sjovt!
|
|
|
Post by Noir on Oct 21, 2005 13:08:04 GMT 1
Jeg har også familie medlemmer som har FRUiTs bogen... Man kan selv købe den i Tutein & Koch i KBH.
Men jeg er meget interesseret i FRUiTs blade og det er min kæreste også
|
|