|
Post by Frost on Oct 28, 2005 18:41:25 GMT 1
sko/støvler sorte str 37-38 1800tals agtige med snørre ben nogen interesse? jegkan ikke passedem men jeg synes at de er så fine... jeg købte dem i sintid fordi at de ligner de støvler Fairuza Balk har på i filmen "the craft" (dansk: den onde cirkel) SOLGT!!!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 28, 2005 22:45:25 GMT 1
Hmm de er pæne bare to ting der ville have været vis de ikke havde: Hæl; jeg er for høj i forvejen x.x Størrelse; høje mennesker kræver store fødder til at stå fast! XD Men ellers så leder jeg efter støvler oO
|
|
|
Post by Angelica on Oct 30, 2005 21:08:03 GMT 1
Jeg har det så omvendt, jeg har for små fødder, men ellers ville jeg have elsket dem! Og Fairuza Balk er virkelig en god skuespillerinde!
|
|
|
Post by Noir on Nov 11, 2005 14:11:41 GMT 1
Hvad skal du ha for dem? I LUV THEM!
|
|
|
Post by Frost on Nov 12, 2005 9:28:06 GMT 1
har du noget du vil bytte med? kom med et bud på hvad du synes at de er værd... jeg synes bare at det er synd at smide dem ud.... så jeg er ikke så krævende...
|
|
|
Post by Noir on Nov 15, 2005 14:45:56 GMT 1
Undskyld jeg først svarer nu Jeg ved ikke om jeg har noget at bytte med.. Du kan kigge i min shop, men de hele sæt vil jeg altså ikke bytte med. Men du går jo heller ikke med det tøj, såå.... Ellers har jeg jo mobil dimser... men aner ikke hvad du vil ha jo :S Er vildt dårlig til den slags... Ellers, vil du have nogle penge, og i så fald hvor meget ? er flad for tiden, men er ret interesseret.. (Så håber de passer... men det er min størrelse)
|
|
|
Post by Frost on Nov 16, 2005 10:58:15 GMT 1
hvis jeg kaster penge oveni vil jeg gerne bestille headdress... du kan få skoene 25kr... er det ok?
|
|
|
Post by Noir on Nov 16, 2005 11:27:46 GMT 1
Hvis DU kaster penge oveni? Mener du at jeg får sko OG penge af dig og så får du headdress? Hvis det er sådan, så er det da mere fair for dig bare at bytte lige over - headdress for sko?... Tænkte selv på det tidligere i dag, at jeg bare skulle se at komme i gang med at sy nogle sorte med sort blonde og sorte sløjfer...
|
|
|
Post by Frost on Nov 16, 2005 11:54:38 GMT 1
ja jeg ville da give dig penge oveni, men jeg vil da ikke brokke mig hvis du gerne vil bytte lige over... det lyder som en aftale (og ja jeg er ret begrejstret for sort på sort på sort)
|
|
|
Post by Noir on Nov 16, 2005 12:06:32 GMT 1
Jeg skal nok få syet nogle i løbet af ugen ^^ (Det er sådan at jeg er syg lige nu - dundrende hovedpine og ondt i halsen - så er ikke lige mest oplagt ) Så poster jeg dem bare i min shop og så kan du selv vælge ^^ *glæde*
|
|