|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 22:06:42 GMT 1
True! Og der bliver brokket over OT, så.... :S Kunne jo være vi skulle have den igen... Ellers ås er det PM / MSN vis folk vil snakke privat.... Men der opstår lidt debat en gang imellem som kan hurtigt diskuteres i chatten ^____^
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 22:29:50 GMT 1
Enig Ripper.. Giv os chatten igen. lige gyldig hvor meget den så bliver brugt er den meget nyttig at have i nogle tilfælde.. o.O
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 22:31:36 GMT 1
*nods* Gider ikke sit-down-strejke... Håber i forstår, Noir og Black.... Men det skulle ikke undre mig vis i selv har tænkt på det.... Alt unyttig pladder skal jo foregå et eller andet sted...
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 22:35:38 GMT 1
Som.. f.eks det vi har gang i lige nu.. elelr nej.. vi prøver vel i grunden bare at overbevise jer o.o Men de vi prøver på at sige er, giv os in chat så hollder vi pladderet, så godt som muligt fra forummet hvor det ikek hører hjemme
|
|
|
Post by Dina on Sept 21, 2005 8:09:06 GMT 1
Syntes i det hele taget at forummet er blevet meget flot... Alle de nye boards er også meget spændende. Men jeg syntes dog at vi skal passe på at det ikke bliver et Japan-forum. Syntes da at stilene er flotte, vil bare ikke have at man glemmer det er et GL forum... (Og jo! En chat ville være godt!)
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 21, 2005 9:38:45 GMT 1
Hvis vi skal have en chat, ja så synes jeg at folk skal bruge den! Den stod TOM på det gamle forum, hvilket er lidt synd. =(
|
|
|
Post by miki on Sept 21, 2005 9:48:45 GMT 1
Black<< Vi må lave en form for ordning.. til dem, hvis computer der kan trække det, så logge på Chatten så snart man logger på forummet i længere tid? Eller ender det bare med at være for krævende af os?!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 9:57:29 GMT 1
Tjo, du har da ret chatten ikke blev brugt. Problemet opstår når OT starter ud fra et andet forum og så bliver det bare ikke flyttet i tide over i chatten. Men så mange gange som jeg har fået at vide at jeg OT'er, så skal jeg nook rykke det i tide ^___^;
|
|
|
Post by Noir on Sept 21, 2005 10:10:40 GMT 1
Jeg laver chatten igen! Det er helt fint! Jeg loggede tit på, men der var aldrig andre på! Men nu, ja lad os sige at, når man alligevel logger på forummet så log samtidig på chatten! wweeee
|
|
|
Post by Ripper on Sept 21, 2005 10:12:18 GMT 1
*Prikekr dig på skuldren, og rømmer sig* I'm here? ^__^; Vis der ikke er noget af den andet jeg kan snakke med på så er det jo rart at der er et sted for OT hvor jeg kan snakke om det jeg kan
|
|