|
Post by Noir on Sept 20, 2005 9:27:07 GMT 1
Her kan I poste jeres tanker og meninger om dette forum.
Hvad synes I om det nye forum? Designet? (Husk det blir ændret engang imellem) Kategorierne (Japansk mode - Populærkultur - Diverse) De forskellige boards? Er der noget der mangler? Noget der ikke bør være der? Andet?
I må gerne komme med forslag og så vil jeg selvfølgelig overveje det ^^
|
|
|
Post by Frost on Sept 20, 2005 10:59:13 GMT 1
lækker baggrund... men den øverste sorte tekst box er enormt svær at læse...
hmm og ud fra oversigten er man ikke istand til at se om der er nye indlæg... roserne skifter ikke farve eller noget...
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 11:02:55 GMT 1
lækker baggrund... men den øverste sorte tekst box er enormt svær at læse... hmm og ud fra oversigten er man ikke istand til at se om der er nye indlæg... roserne skifter ikke farve eller noget... OOOH! Så det er derfor at de der kedelige mapper havde sådan en prik på... Hmm, men jeg kigger altid i "most recent" post - det synes jeg er den bedste måde at få alle de nye poster med på. Klikker og scroller ned til den sidste post jeg genkender og læser så alle de ovenstående poster. Så går man ikke glip af en eneste. (Hvis man tjekker tit altså) Ja, den sorte box.. Jeg ved det godt. Men hvis jeg laver den en anden farve - skifter disse linjer der omkranser alting også til den farve og så.. ser det ikke så godt ud. Desuden - i den sorte box er der kun det samme som nede i infocenteret - så brug det i stedet, det gør jeg altid under alle omstændigheder ^^"
|
|
|
Post by Frost on Sept 20, 2005 11:04:26 GMT 1
ok... vil jeg prøve... skal bare lige ændre vaner så hehe
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 13:48:37 GMT 1
Så er der nye smileys Der skulle gerne være lidt af det hele, men hvis I synes at der mangler nogle bestemte smileys, så bare sig til, så ser jeg ved jeg kan gøre I andre må gerne lufte jeres mening, også gæsterne
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 16:48:35 GMT 1
Wheee.. smiley's XD.. men savner nu det gamle tudefjæs. hold kæft den var da nok lige kær..
|
|
|
Post by Angelica on Sept 20, 2005 19:03:19 GMT 1
Det er svært at læse den øverste boks, der er direkte ord, som ikke kan ses, fordi de er samme farve som boksen. Jeg kan ikke se smileysne, men det er min computer, jeg kan jo bare skifte skin. De forskellige boards er rigtig gode, og det er godt med et OT-board, så kan folk bruge dét!
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 21:40:45 GMT 1
Altså ud over at boksen foroven, som sagt, er sort så er jeg faktisk ligeglad med hvordan forummet ser ud.... Meeeeeeeeeeen.... En fed baggrund gør jo godt.... Bare så længe at forummet er aktivt, så er det grund nok til at være her.... Og det er det jo... *giver Noir en Bilka pose fyldt med ris* Altså, hvad med "Ramen og Ros"? Så kunen jeg have givet dig nudler i stedet...
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 21:58:21 GMT 1
LOL... havde jeg nok aldrig tænkt på hvis jeg var mig..... HVAD JEG I GIVENT TILFÆLDE... rent fakkertalt... er.. og me de ord vil jeg bare sige.. STAKKELS JER !!.. hmm.. måske vi skulle have et sted hvor vi kunne komme med nye design ideér.. Noir elelr Blackswan. I kunne jo lave en "Formular" ligesom jeg gjorde til min nye frisure i DD-forummet.. Lav en liste over hvad der skal findes.. så kunne vi få lidt at vælge imellem
|
|
|
Post by miki on Sept 20, 2005 22:00:57 GMT 1
Jeg savner faktisk også Chatten o.o Brugte den faktisk ikke specielt meget, men ved bare på en eller anden måde, at en dag kommer jeg virkelig til at mangle den !
|
|