|
Post by Noir on Oct 11, 2005 22:05:47 GMT 1
HUSK AT TJEKKE DENNE TRÅD JÆVNLIGT DA ALLE UPDATES BLIVER POSTET HER!!
D. 11 oktober.
Ny skin! En halloweenskin! I skal nok få den rose-skin tilbage når halloween er overstået. Men vi bør da fejre halloween på behørligvis! (Ligesom der da til jul kommer noget julegejl XD)
Rose-skin har fået nye smileys! Som virker (medmindre der er noget galt med din computer.
|
|
|
Post by Ripper on Oct 12, 2005 8:00:20 GMT 1
Og det ser kanon godt ud Noir! Troede først at jeg var havnet på et forkert forum ^___^; Men det ser godt ud
|
|
|
Post by Frost on Oct 12, 2005 9:35:17 GMT 1
super nice!!!
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 13:48:58 GMT 1
Mange tak...
Arbejder allerede på den juleskin XP
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 21:31:40 GMT 1
Angelica er ikke admin mere. Det er selvfølgelig intet personligt. Men jeg skal bruge admins som vil dedikere sig til forummet. Jeg kommer til at være meget offline den næste tid grundet NADA INTERNET-forbindelse, og har derfor brug for nogle admins som er online HVER dag - LANG tid og poster MEGET! Nogle som tager over når jeg ikke er her. Nogle som er ligeså meget online som mig. Og det ved I jo alle at Angelica ikke er, right? Når hun endelig er på poster hun kun i dagbogen og det er trods alt ikke det forummet handler om. Så, alle ved vel at det ikke er personligt, men det er en uholdbar situation at Angelica er admin. BlackSwann ved vel også at hun er i farezonen. Men forhåbentlig er hun på vej tilbage igen.
Hvis der er nogle der er interesserede i at blive admins må i MEGET gerne PM´e mig. Krav: I har internet hjemme - duuh I er på HVER dag, ikke kun for at tjekke, men for at være på længere tid ad gangen. I interesser jer for japansk mode. I poster hver dag Har lyst til at starte nye tråde og diskussioner. I deltager ISÆR i diskussioner. Nogen bestemt lokation er ikke påkrævet...
|
|
|
Post by Noir on Oct 12, 2005 21:42:30 GMT 1
Miki er "vikar"-admin for en tid
|
|
|
Post by Noir on Oct 13, 2005 10:44:15 GMT 1
Dina skrev i dag og spurgte om hun måtte være admin. Så det er hun.. nu.. Dina. Miki er fortsat vikar, eftersom Black vist ikke helt er "på banen" igen... (skrev "på banan" først >_>)
Men nu må vi se. I kan i hvert fald henvende jeg til Dina hvis der sker noget mens jeg er væk. ^^ Tager afsted senere i dag, kommer på søndag aften og tager så afsted mandag og kommer først på... tjaa efter en uges tid eller sådan >_> Suk!
|
|
|
Post by Ripper on Oct 13, 2005 10:47:48 GMT 1
Bare sig vis der er noget, vil gerne hjælpe til ^^
|
|
|
Post by BlackSwann on Oct 13, 2005 11:09:55 GMT 1
Skal nok prøve på at være mere aktiv herinde. Skal bare sparke migselv i røven, og få det bedre, psykisk og fysisk. >__<
|
|
|
Post by Noir on Nov 12, 2005 13:40:49 GMT 1
Ny OPDATERING
Vores alm. skin er tilbage igen indtil jul, hvor der selvfølgelig kommer en juleskin!
Admin staben er opdateret:
Noir - Admin og founder Dina - Admin Angelica - Admin
Miki - vikar admin
Angelica ville meget gerne tilbage i admin staben og gøre en indsats for forummet og være mere online. Så hende byder vi velkommen tilbage. Blackswann er ikke længere admin.
TRÆF:
Der blir holdt træf i februar - vi lejer et sted. Arrangørerne er Noir og Angelica. Det bliver på sjælland og foregår over en hel weekend. Der er selvfølgelig overnatnings-muligheder. Det kommer til at foregå på samme måde som jpopcon. Man kan melde sig til en hel weekend eller bare en enkelt dag. Pengene går til leje af lokalet og mad. Så ja, prisen inkluderer mad - derfor er det ret billigt. Prisen bliver nok omkring 150-200 for en hel weekend.
Flere oplysninger kommer senere i "Events"
|
|