|
Post by Dina on Nov 17, 2005 9:45:48 GMT 1
Der skal da være en music box! Kom nu! XD Og nogle forslag til det der skal være i: Miyavi Dir En Grey Malice Mizer
*Skriver flere senere. Er i skole, og klokken har lige ringet* XD
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 17, 2005 14:31:38 GMT 1
Hm.. Klart Miyavi , og direngrey og AYUMI HAMASAKI Weeee
|
|
|
Post by Noir on Nov 18, 2005 0:44:11 GMT 1
News-fader er slået til. Tag et kig og læs hvad den siger ^^
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 18, 2005 11:57:41 GMT 1
Hvad med Moi dix Mois? o__Ô
|
|
|
Post by Noir on Nov 18, 2005 12:33:56 GMT 1
Hvad med Moi dix Mois? o__Ô Alle jer der er kommet med forslag.... Så må I jo sende mig noget. Alt på min computer blev slettet jo, så jeg har ikke så meget mere... Jeg har ikke Moi Dix Mois eller Ayumi Hamasaki..... Så I må sende mig de numre I vil ha - så skal jeg se om der er plads på min Ripway.com-konto
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 19, 2005 16:14:47 GMT 1
Hvad med Moi dix Mois? o__Ô Alle jer der er kommet med forslag.... Så må I jo sende mig noget. Alt på min computer blev slettet jo, så jeg har ikke så meget mere... Jeg har ikke Moi Dix Mois eller Ayumi Hamasaki..... Så I må sende mig de numre I vil ha - så skal jeg se om der er plads på min Ripway.com-konto Weee, så er det godt at du får lov at låne mine to CD'er med dem. Så kan du jo brænde dem, og lægge dem over på din egen comp, evt.
|
|
|
Post by Noir on Nov 23, 2005 0:14:44 GMT 1
Argh!! Har opdateret musikboksen... og et eller andet sted må der være noget galt med et link ... Og når jeg går ind for at rette det blir jeg bare smidt ud på forsiden igen! Virkelig underligt! Men nu ved I hvorfor! Og så skal jeg nok prøve at få styr på det! Håber ikke det er slemt i hvert fald eller boardet er blevet sygt piv... Det ville være triiist at skulle starte helt forfra. Men ser om ikke jeg kan ordne det!
|
|