|
Post by Noir on Sept 27, 2005 22:34:09 GMT 1
Dark Darling Velkommen til Dark Darlings lille bid af dette forum. Her finder du spændende tøj inspireret af japansk mode, samt tilbehør som hatte, kroner, phonestraps, piercinger - Ja, den slags. Jeg vil også til tider sælge lidt tøj til ABJDs - også inspireret af japansk mode.
Dark Darling er snart ved at være oppe at køre. I løbet af de næste par uger vil jeg opdatere en smule hver onsdag.
Du kan nok finde noget til dig selv, en god veninde eller en søster. Og husk - vi nærmer os julen og jeg udsteder også gavekort til Dark Darling.
Tak fordi du kiggede!D. 8 oktober - Opdatering:
Om bestilling:
Du bedes venligst UNDLADE at skrive i trådene. Send en PM hvis der er noget du vil købe. Trådende er beregnet til at jeg poster billeder af tingene der er til salg. Så vil du købe noget, så skriv det i en PM eller en mail: Morusus@hotmail.com Har du ris og ros til de forskellige ting, så post det i gæstebogen Tak!Opdateting d. 15. november: Så får jeg endelig arbejdet på designet til hjemmesiden. Jeg håber den kommer op inden jul - men jeg ved det ikke. I hører mere så snart jeg ved mere, men det tegner til at blive super. Jeg syr også en masse til min bod på con´en i februar, der blir en masse fedt tøj samt en modeshow ^^
|
|