|
Post by Noir on Sept 27, 2005 22:41:32 GMT 1
[glow=pink,2,300]VELKOMMEN[/glow] Jeg ville blive meget glad hvis du ville fortælle mig lidt om de tanker du gør dig om Dark Darling. Ris og ros modtages med kyshånd. Også hvis du bare vil nævne at du har været forbi og kigge.
|
|
|
Post by Ripper on Sept 27, 2005 22:50:33 GMT 1
Jeg synes du skal have en kanon ros, for vi ved alle at sådan tøj kan ikke købes i danmark og at man så må sy det selv. Og det er derfor lækkert at du vil sy og sælge, for det er jo ikke alle der slev kan sy Jeg er også vild med de fake-peircings, bl.a. fordi nogen somsagt ikke kan tåle elelr ikke må for huller i ørene eller andre steder. Nu er jeg ikke til nederdele Men vis der er andet, f.eks. jakke eller bluse, så har buksetrolden her en chance ;D Well, good luck with it all, it'll be a succes with us all supporting
|
|
|
Post by Dina on Sept 28, 2005 7:26:06 GMT 1
Vil lægge endnu en besked! Hvorfor? Når jeg er i skolen kan jeg kun komme på darkling & tokyodoll igennem www.darkdarling.dk... Så er derinde ret tit! Det fortjener lige en ekstra!
|
|
|
Post by Noir on Sept 28, 2005 9:59:21 GMT 1
Dina, jeg fik din besked på darkdarling.dk. Problemet er jo at jeg står uden internet fra 1. november og derfor kan jeg ikke holde en hjemmeside med salg på den måde kørende. Jeg ved ikke om jeg overhovedet får internet der hvor jeg flytter hen Derfor blir salget kun via dette forum - indtil videre. Jeg regner med at komme på relativt tit, via skole eller bibliotek. Jeg opdaterer også jævnligt butikken regner jeg med - og så kigger jeg og tager imod folks bestillinger - sender kontonr. ud til folk osv. Når jeg så kigger igen fx. 5 dage efter - så alle dem som jeg har fået penge fra får sendt deres bestillinger ud. Men altså, nu regner jeg jo ikke med at sælge synderligt meget... Desværre!! Desuden, så holder jeg nok et tøj party - I ved ligesom Tupperware fx. Og inviterer alle interesserede købere hjem til mig. Så det blir ikke en "normalt" træf, men et shoppe træf ^^ Hos mig, regner jeg med. Og ellers kan folk godt invitere mig ud til træf hos dem og bede mig om at have en bod! Laver muligvis et i Januar - Så gem jeres julegave-penge XD
|
|
|
Post by Dina on Sept 28, 2005 13:24:57 GMT 1
Nå okay! Men hvorfor kan det egentlig være at i ikke får internet? Har det noget med penge at gøre, eller? Det lyder ellers godt at du vil opdatere tit! Rigtig dejligt! Og det tøj party lyder vildt dejligt! (Bare rolig! Vil prøve at holde på pengene) XD Ville ønske jeg kunne købe vildt meget af dit tøj, men sådan er det jo når man ikke har særlig mange penge... Desværre...
|
|
|
Post by Frost on Nov 12, 2005 9:30:47 GMT 1
jeg kan ikke se et eneste af de billeder du har lagt op... *sob*
|
|
|
Post by Noir on Nov 12, 2005 12:45:20 GMT 1
jeg kan ikke se et eneste af de billeder du har lagt op... *sob* Det er underligt... For de er ellers i photobucket så de burde virke. Men ellers prøv at højreklikke og vælge "vis billede" Det plejer at hjælpe hvis ens computer er dum
|
|
|
Post by Frost on Nov 12, 2005 13:34:37 GMT 1
det virker nu
|
|
|
Post by miki on Nov 12, 2005 22:31:06 GMT 1
Mit yndlings-sted at shoppe når jeg har skrabt nok penge sammen som mor og far ikek ved noget om <.<; 300k x.x; og har bestil.. sådan, næsten
|
|
|
Post by Noir on Nov 12, 2005 22:36:42 GMT 1
Mit yndlings-sted at shoppe når jeg har skrabt nok penge sammen som mor og far ikek ved noget om <.<; 300k x.x; og har bestil.. sådan, næsten Ja, bare send mig en PM med adressen jeg skal sende til. Jeg sender tingene når jeg har modtaget pengene... ^^
|
|