|
Post by Noir on Oct 10, 2005 9:51:50 GMT 1
Her ses 3 forskellige mobil-tilbehør. ALLE i Japan har sådan en på deres mobil-telefon, så selvfølgelig bør du også! De koster alle hver især 40 kr stk. De er (selvfølgelig) lavet af mig og jeg har brugt forskellige hjerter, kors, kæder, similisten o.l. som jeg har købt i dyre domme XP Håber I finder noget godt
Bestillings-nr.: 01Bestillings-nr.: 02Bestillings-nr.: 03Falsk piercing. Piercingen går fra toppen af øret, til øreflippen og videre til læben. I ringen til øreflippen sidder et smukt kors. Ringene klemmes sammen om øre/læbe, så alle uden piercinger også kan bruge dem. Har man hul i øret, kan ringes sættes deri.
45 kr.
Bestillings-nr.: 04Nøgleringe med Miyavi - I kan se dem på billedet herunder. Pr. stk. 15 kr. - 2 stk for 25 kr. (På billedet er alle de ting jeg fik lavet i løbet af mange timers arbejde, søndag. Mobil-tingeltangelen med de sorte bånd er allerede solgt til Dina for 60 kr. Tak til Dina for meget hjælp med at fastlægge priser, og for at skubbe lidt til mig når jeg ville tage alt for lidt for det.)
|
|