|
Post by Noir on Nov 12, 2005 18:41:24 GMT 1
Som I måske ved er vi admins i gang med planlægning af et træf, eller rettere sagt en convention, i februar måned. Denne tråd er IKKE til tilmeldinger da vi ikke har den faste dato og pris endnu. Men vi vælger at annoncere det allerede nu så man har rig mulighed for at spare penge op til con´en. Denne tråd er derimod til blot at diskutere con´en, ideerne osv.
Det kommer til at vare en hel weekend, med start fredag eftermiddag og slutning søndag eftermiddag. Billetten kommer til at koste et mindre beløb. Der vil være et slags cafeteria, med billig god mad. Til det cafeteria har vi brug for nogle hjælpere, som til gengæld for deres hjælp får billetten til halv pris. Fredag aften vil der være et stort modeshow med tøj fra Dark Darling. Lørdag vil Dark Darling og evt. andre boder være åbne det meste af dagen. Lørdag aften vil der, i anledning af fastelavn, være kostumefest med præmie til bedste kostume. Søndag vil boderne igen være åbne. Og der vil selvfølgelig være gratis overnatning!
Det er sådan ca. planen.
Derudover skal vi finde et navn til con´en. Loli-con, eller hvad ved jeg. Kom med nogle gode forslag og ideer. Con´en handler om japansk mode og abjds.
Hvad synes I?
|
|
|
Post by Noir on Nov 13, 2005 21:54:03 GMT 1
Bizart at INGEN har svaret på denne tråd >_> Folk kunne jo give deres besyv med, komme med ideer og forslag... Især til navnet...
Men er I ikke interesserede?
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 14, 2005 11:29:14 GMT 1
synes det lyder som en udemærket ide..
men hvordan havde du tænkt dig at alt det skulle kunne lade sig gøre??? lyder som noget dyrt
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 11:35:27 GMT 1
synes det lyder som en udemærket ide.. men hvordan havde du tænkt dig at alt det skulle kunne lade sig gøre??? lyder som noget dyrt Hver person skal nok betale ca. 100 kr for billetten. Derudover skal de selv købe mad i cafeteriet. De 100 kr. går til leje af lokalet - og det maden koster er selvfølgelig de penge vi har købt med ind for. "Modelerne" til modeshowet er evt. frivillige, mens jeg er stylist (mht til tøjet, håret, makeuppen) - og selvfølgelig skal jeg selv på scenen til sidst. Tøjet kan købes i boden næste dag! Så det er heller ingen udgift. Præmien til bedste kostume lørdag aften er sponsoreret af mig, så det skal I ikke bidrage til. I min bod kan man også købe en masse ting som jeg bestiller hjem fra nettet og sælger videre - ergo lægger jeg en masse penge ud. Men for jer blir det egentlig ikke så dyrt ^^ 100 kr for billetten (op imod jpopcons 230) og mad i cafeteriet. Vi skal have 6 eller flere frivillige til cafeteriet. De for sandsynligvis et gavekort til min bod eller nedslag i billetten. Det har vi, arrangørerne endnu ikke fundet ud af. Alle får en PM så snart datoen er på plads
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 11:42:21 GMT 1
Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget! Jeg kan godt være med til at lave mad! Og kan også godt være med i mode-showet! ^_^ ARG! Der er for lang tid til!
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 11:55:33 GMT 1
TIL DEM DER MÅTTE VÆRE INTERESSEREDE I AT DELTAGE I MODESHOWET
I skal være forberedt på at mødes en weekend før eller lign og øve. Bare for at øve trin osv, hvordan man fører sig frem på scenen - evt. hvem der skal ha hvilket tøj på og hvilken rækkefølge osv. Det skal jo gerne fremstå som et modeshow af højeste klasse XD
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 11:59:49 GMT 1
Selvfølgelig! ^_^ Lyder jo fornuftigt!
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 12:58:28 GMT 1
Jeg kommer muligvis til at ha to boder... Dark Darling som sælger tøj Og Shop Polexia som sælger alt muligt andet.. Måske slår jeg dem sammen, det ville være smartere... Andre der er interesserede i at have en bod der bedes sende mig en pm Desuden laver vi en slags "bring & buy" hvor man kan aflevere en kasse med ens gamle ting man vil sælge samt en prisliste - så andre interesserede evt. kan købe det. Det er gratis at sælge tingene i boden. Dog skal vi have frivillige som vil stå i boden.
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 13:57:03 GMT 1
Lyder virkelig gennemtænkt! Så håber jeg bare at der kommer nogen til det! XD
|
|
|
Post by Frost on Nov 14, 2005 16:31:04 GMT 1
glæder mig allerede!!! det lyder virkelig godt... er det kun folk her fra eller også fra andre fora? hmmm kunne da måske godt tænke mig en lille bod... må jeg lige tænke over....
|
|