wannabe
Tokyo Newbie
Life is a bitch, fuck it .
|
Post by wannabe on Nov 14, 2005 17:26:53 GMT 1
Lyder spændende.. meget endda.. men ved ik om jeg kommer.. er for genert... *Rødmer*
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 17:31:16 GMT 1
Lyder spændende.. meget endda.. men ved ik om jeg kommer.. er for genert... *Rødmer* Det skal du ikke tænke på!! Vi andre kender heller ikke alle hinanden. Og tænk på hvor sjovt og hyggeligt det blir. Og der bliver mulighed for at købe en masse lolita-gear i boderne ^^
|
|
Helena
Tokyo Wannabe
|
Post by Helena on Nov 14, 2005 18:00:28 GMT 1
Jeg vil meget gerne med. Selvom jeg ikke kan finde ud af at lave mad, vil jeg gerne hjælpe med at lave det. ^^;;
.. og så skal jeg bare lige have skrabet nogle penge sammen.
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 18:01:11 GMT 1
Ja! Og det er jo kun godt at møde nye mennesker! For mig har det kun været godt! Alle dem herinde er sgu de sødeste personer jeg nogensinde har mødt! ^_^
|
|
|
Post by Angelica on Nov 16, 2005 16:57:04 GMT 1
Lyder spændende.. meget endda.. men ved ik om jeg kommer.. er for genert... *Rødmer* Wannabe dog, jeg vil være der, så du vil ihvertfald kende én, også er der alle de medlemmer, som du har snakket med her på forummet. Begynd ihvertfald at spar op allerede nu for en sikkerhedsskyld. ;D
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 16, 2005 17:40:49 GMT 1
Lyder spændende.. meget endda.. men ved ik om jeg kommer.. er for genert... *Rødmer* Det skal du ikke tænke på!! Vi andre kender heller ikke alle hinanden. Og tænk på hvor sjovt og hyggeligt det blir. Og der bliver mulighed for at købe en masse lolita-gear i boderne ^^ Baah... Så er det sku surt at være dreng ^^;;
|
|
|
Post by Noir on Nov 16, 2005 18:21:49 GMT 1
Det skal du ikke tænke på!! Vi andre kender heller ikke alle hinanden. Og tænk på hvor sjovt og hyggeligt det blir. Og der bliver mulighed for at købe en masse lolita-gear i boderne ^^ Baah... Så er det sku surt at være dreng ^^;; Jeg kommer også til at ha bluser og t-shirt der kan bruges af begge køn! ^^
|
|
|
Post by Noir on Nov 19, 2005 11:48:30 GMT 1
mht dato!! Vi venter på at høre fra Angelica som står for det med lokalet. Bare så I ved det ^^ Så snart vi har hørt noget fra hende kan vi begynde at planlægge mere. Jeg drømte om con´en i nat
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 22, 2005 23:05:49 GMT 1
Baah... Så er det sku surt at være dreng ^^;; Jeg kommer også til at ha bluser og t-shirt der kan bruges af begge køn! ^^ Cool Det må jeg hellere se på så
|
|