|
Post by Noir on Nov 12, 2005 18:58:05 GMT 1
Her kan I lufte jeres mening om, om I måske kommer eller ej... Ja, ingen fast tilmelding...
Det er bare en forespørgsel fra mig for at høre hvor mange interesserede der er ^^
|
|
|
Post by Dina on Nov 12, 2005 22:54:45 GMT 1
Okay, du ved nok godt jeg er interesseret! XD Men skriver det nu her alligevel! Det lyder jo rigtig spændende og hyggeligt! ^_^
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Nov 13, 2005 13:06:32 GMT 1
Kan desværre ikke komme da jeg skal til Malaysia og Thailand >_<
|
|
|
Post by Noir on Nov 13, 2005 18:18:03 GMT 1
Kan desværre ikke komme da jeg skal til Malaysia og Thailand >_< Øv hvor surt Snøft!! Ville gerne ha haft dig med! Hvornår præcis er du afsted? Måske er det ikke lige samtidig?
|
|
|
Post by Ragdoll on Nov 13, 2005 18:35:46 GMT 1
jeg vil gerne med, men det kommer an på dato'en.
|
|
|
Post by Ripper on Nov 13, 2005 21:52:36 GMT 1
My God lord! Then the con will miss it's "Glædes"-pige ..... Okay that sounded soooo wrong! O___O Anyways, too bad you can't make it Kimmie But have fun at your trips
|
|
kimmie
Tokyo Wannabe
kittteh kitteh..
|
Post by kimmie on Nov 14, 2005 15:14:25 GMT 1
Kan desværre ikke komme da jeg skal til Malaysia og Thailand >_< Øv hvor surt Snøft!! Ville gerne ha haft dig med! Hvornår præcis er du afsted? Måske er det ikke lige samtidig? Well, ligemeget hvornår i februar det er, kan jeg ikke >_< kan faktisk ikke komme nogen steder hen før jeg har været der @_@;; skal nemlig have sparet sammen! min mor har været der før og man kan købe hele anime serier for ingen penge, og tegnegrej man ikke kan købe i Danmark ;; but i really wish i could, no money though ;__; <3 Ripper @@ oh yey, im a glædes-pige! XD and thanks, lol.
|
|
|
Post by Frost on Nov 14, 2005 16:23:57 GMT 1
vil gerne, men må nok vente med at sige noget til datoen er blevet sat... synes det kunne være rigtig fedt at tøsefnidre i længere tid af gangen og det er jo en god mulighed....
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 15, 2005 9:13:10 GMT 1
Jeg regner med at komme. Men nu må datoen lige fastlægges, så jeg kan tage fri fra job den weekend con'en vil blive holdt
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 15, 2005 9:22:37 GMT 1
Hvad er det for en slaks con?
|
|