|
Post by Noir on Nov 15, 2005 12:03:44 GMT 1
Hvad er det for en slaks con? Heeej, og Velkommen til Det er en con hovedsageligt for japansk street fashion - men mest lolita-fashion (Gothic Lolita, sweet lolita og andre lolita stile) og fruits-fashion (Du har måske set dem - dem med helt vilde farver og bizarre påfund) Derudover er det en con for alt andet japansk - Især j-rock, abjds, manga/animé. Men, som sagt, "hovedemnet" er japansk mode ^^ Så jeg håber at alle (alle fra dette forum burde være interesserede, da forummet jo er for japansk mode ) vil sprede rygtet og tage en masse folk med!! Senere kommer der dato, samt tilmeldingsseddel osv
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 15, 2005 12:13:48 GMT 1
Hvad er det for en slaks con? Heeej, og Velkommen til Det er en con hovedsageligt for japansk street fashion - men mest lolita-fashion (Gothic Lolita, sweet lolita og andre lolita stile) og fruits-fashion (Du har måske set dem - dem med helt vilde farver og bizarre påfund) Derudover er det en con for alt andet japansk - Især j-rock, abjds, manga/animé. Men, som sagt, "hovedemnet" er japansk mode ^^ Så jeg håber at alle (alle fra dette forum burde være interesserede, da forummet jo er for japansk mode ) vil sprede rygtet og tage en masse folk med!! Senere kommer der dato, samt tilmeldingsseddel osv Orhh! Det må jeg altså med til ^^ Også selv om at jeg ikke ved ret meget om japansk mode osv. men det kan jeg jo lære til den der con så
|
|
|
Post by Noir on Nov 15, 2005 12:43:20 GMT 1
Heeej, og Velkommen til Det er en con hovedsageligt for japansk street fashion - men mest lolita-fashion (Gothic Lolita, sweet lolita og andre lolita stile) og fruits-fashion (Du har måske set dem - dem med helt vilde farver og bizarre påfund) Derudover er det en con for alt andet japansk - Især j-rock, abjds, manga/animé. Men, som sagt, "hovedemnet" er japansk mode ^^ Så jeg håber at alle (alle fra dette forum burde være interesserede, da forummet jo er for japansk mode ) vil sprede rygtet og tage en masse folk med!! Senere kommer der dato, samt tilmeldingsseddel osv Orhh! Det må jeg altså med til ^^ Også selv om at jeg ikke ved ret meget om japansk mode osv. men det kan jeg jo lære til den der con så YAY! Der bliver også et modeshow fredag aften, så der blir i hvert fald lejlighed til at se noget af det Fedt med en fyr der også interesserer sig for det
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 15, 2005 19:52:36 GMT 1
Orhh! Det må jeg altså med til ^^ Også selv om at jeg ikke ved ret meget om japansk mode osv. men det kan jeg jo lære til den der con så YAY! Der bliver også et modeshow fredag aften, så der blir i hvert fald lejlighed til at se noget af det Fedt med en fyr der også interesserer sig for det hehe... Tja... Vil meget gerne lære noget om det ^^;;
|
|
|
Post by Dina on Nov 16, 2005 14:05:07 GMT 1
Man lærer nok også mere til con og træf! Der kan man jo tale face to face om det man ikke ved noget om. Evt få vist nogle billeder! Og jah... Velkommen til forummet!
|
|
|
Post by darkstalker on Nov 16, 2005 14:55:00 GMT 1
Man lærer nok også mere til con og træf! Der kan man jo tale face to face om det man ikke ved noget om. Evt få vist nogle billeder! Og jah... Velkommen til forummet! jaah det er helt sikkert ^^ Har da lært en del til de forskellige anime træf jeg nu har være til og J-Popcon ^^
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 16, 2005 16:32:13 GMT 1
regner med at komme , skal bare lige tvinge min veninde til at komme med
|
|
|
Post by Dina on Nov 16, 2005 19:17:31 GMT 1
Må tænke mig om, om jeg kender nogle der ville være interesserede! Ellers som jeg gider at have med! XD
|
|
|
Post by Noir on Nov 16, 2005 19:38:52 GMT 1
Må tænke mig om, om jeg kender nogle der ville være interesserede! Ellers som jeg gider at have med! XD Det kan være at din søs er interesseret
|
|
|
Post by Dina on Nov 16, 2005 19:40:26 GMT 1
Jah... Men hvem siger jeg gider at have hende med? XD
|
|