|
Post by Noir on Nov 14, 2005 12:53:14 GMT 1
Husk: Man skal gerne kunne høre på navnet at det handler om GL, japansk mode, abjds, japan.... Eller det skal bare være et navn der fænger - et der lyder godt og passende. Du må også gerne poste helt andre forslag end disse. Kan du ikke stemme, så bare skriv det i en post! (Con betyder selvf convention)
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 13:55:14 GMT 1
Valgte TokyoDoll-con! Tokyo Doll repræsentere jo i forvejen Japansk mode (Og nok Doll fordi at Lolita stilene er dukke-agtige... eller hvad man nu kan sige!) XD Og når ABJD's er indblandet virker det jo endnu bedre!
|
|
|
Post by Frost on Nov 14, 2005 16:22:36 GMT 1
jeg kan som sædvanlig ikke stemme... men Lolidoll-con lyder da for nuttet, så det er mit valg
|
|
|
Post by Ragdoll on Nov 14, 2005 17:40:00 GMT 1
var lidt i tvivl men da jeg læste dina's besked kan jeg kun give hende ret
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 17:59:26 GMT 1
Øhm... Tak? XD Eller hvad jeg nu skal sige!
|
|
|
Post by Noir on Nov 14, 2005 18:55:34 GMT 1
Det er ikke det navn med flest stemmer det nødvendigvis blir. Dette er jo bare en "meningsmåling" som dem fra Gallup ville sige...
jeg stemte selv på lolidoll con... Loli for alle lolita stilene og doll for japanske doll-inspirerede stil og doll for dukker... Og fordi det lyder mest nuttet ^^
Meeen, nu må vi se ad ^^
|
|
|
Post by Dina on Nov 14, 2005 19:45:37 GMT 1
Var også den jeg havde tænkt mig at vælge først... TokyoDoll er lidt langt nemlig, men regner med at kalde den TD-con, så problemet er jo løst der) XD
|
|
kizuna
Tokyo Wannabe
~Pyo!~
|
Post by kizuna on Nov 14, 2005 20:57:22 GMT 1
Det behøver ikke have noget med 'con' i for at være navnet på en con ^.~
Sys personligt J-Style er fedt og megetsigende, men det er bare min mening. *sætter sig i en krog*
|
|
|
Post by Crashed Mirror on Nov 15, 2005 15:00:41 GMT 1
stemmer på TD-con. kan bare ikek andet end at skrive det -_-
|
|
|
Post by Angelica on Nov 16, 2005 16:52:41 GMT 1
Jeg valgte DD-con, men det er simpelthen fordi jeg stadig sidder lidt fast i det tidligere forum DD, men egentligt er lolidoll con bedre. Det DD er nok påvirkningen fra min søster, alt er så 'darkling'-lign. hos hende, bortset fra det ikke er sexet, men hyggeligt!
|
|