|
Post by Noir on Nov 19, 2005 12:05:19 GMT 1
Som nogle måske ved så er jeg administrator på www.j-cafe.dk - En dansk hjemmeside om al slags japansk populærkultur. Jeg står for mode-sektionen, og har allerede skrevet flere artikler (De er dog ikke oppe på siden endnu) Det vi søger nu er billeder. Vi kunne jo bare finde nogle på nettet af GL´ere. Men jeg synes (og det er jo mig der står for det XD) at vi skulle have en samlige billeder af folk her i Danmark i Japansk modetøj. Jeg søger altså at vi laver en photoshoot med billeder til hjemmesiden - Nogle med Lolitatøj - Både Sweet Lolita og Gothic Lolita - Jeg synes vi skal lave billeder til et galleri med FRUiTS billeder - Og jeg synes vi skal lave nogle af deres industrial-punk-cyber-thingey .... Hvem er interesseret i dette? Det skal være så snart som muligt, altså gerne i December måned. Det skal foregå i KBH, jeg tænker Botanisk have til Lolita billederne, og evt. assistens kirkegården. Vi skal finde en gade evt eller en sti (evt bare i Botanisk Have) til FRUiTS billederne og vi skal finde et mere... "hårdt" sted til de sidste billeder. Evt. en station (uden folk >_>) eller en byggeplads. Gerne et sted med en masse stål!! Jeg ved ikke om vi kan lave alle disse på ÉN dag, men vi kan da prøve - evt bare starte med Lolita og FRUiTS. Jeg skal nok levere det MESTE af tøjet. Men det kræver at I også selv ønsker at gøre meget ud af dette. Det skal kun være for seriøse photoshooters
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 19, 2005 16:08:27 GMT 1
Wee, jeg vil gerne. Har jo også lidt blandet tøj, så det kan jeg jo bare medbringe. Jeg er i hvert fald "med"! Jeg skal bare høre hvilken dato det bliver, så jeg evt. kan tage fri fra job eller bare få en tidlig vagt.
|
|
|
Post by Dina on Nov 19, 2005 20:53:47 GMT 1
Jeg er helt klart også med! ^_^ Og jeg vil kigge efter stationer/ byggepladser osv. når jeg jo alligevel bor i KBH! Tror godt det vil være muligt at jeg finder noget!
|
|
Deguen
Tokyo Newbie
|
Post by Deguen on Nov 19, 2005 22:18:52 GMT 1
jeg ville hellere ikke have noget imod at komme med ^^ har dog desværre ikke rigtig så meget tøj der er gl agtigt
|
|
|
Post by Noir on Nov 20, 2005 13:50:18 GMT 1
Bare folk ved at det skal være MEGET seriøst. Ikke noget med pjat og pjank. Men masser af ubehagelige stillinger, iskolde hænder osv. For det er trods alt december og vi skal jo ikke ligne totale trolde pga for meget tøj. Titlen er "Japansk mode i Danmark".... Vi skal planlægge det på forhånd, hvilket tøj vi skal ha på, hvordan make-up + hår skal være, hvor vi skal være, hvilke billeder og hvilke stillinger vi skal bruge. Og vi skal sikkert ha fat i en masse tilbehør... Det blir i hvert fald nok ikke let.
|
|
|
Post by Dina on Nov 20, 2005 14:30:18 GMT 1
Faktisk syntes jeg at det lyder dejligt! Har aldrig været med til en af de mere seriøse photoshoots, så jeg er med på den! Det er faktisk også det jeg bedst kan lide! Så jeg er stadig frisk på det! ^_^
|
|
|
Post by Frost on Nov 20, 2005 17:56:34 GMT 1
tjah med vil jeg ikke være, men jeg hjælper med glæde hvis der bliver brug for det... kan slæbe ting, hjælpe med at sætte op, har lidt erfaring med fotos (dog kun kunst fotos, men...) sørge for varm the til folk, være opmuntrende osv...
|
|
|
Post by BlackSwann on Nov 20, 2005 21:01:30 GMT 1
Jeg er med hele vejen. Jeg søger jo også lidt udfordring ang. photoshoots, end bare at stå og se sød ud. Sjove, snørklede stillinger er jo bare sjovt! Og det giver blod på tanden, til en anden omgang photoshoot
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Nov 21, 2005 15:10:25 GMT 1
Lyder fedt , har jo trods alt en lille skjult drøm om at blive model..
|
|