|
Post by Dina on Oct 25, 2005 20:46:42 GMT 1
Weee! Tak engel!
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 11:47:04 GMT 1
uh ha.. er lige begyndt til syning, har aldrig nogen sinde truffet sådan en optimist blev udspurgt lidt om min tøjstil, og om det var noget jeg ville gå i dybten med i længden, og selvfølgelig er det da det <.< jeg skal faktisk sy et sæt fra forklaringerne på GL XD, elelr. så godt som muligt. hun bad mig også tage mit korset med og alt muligt det første vi skal sy er tasker XD, bare for lige at blive venner med sy maskinerne og sys jeg er fair nok <.<; så syger en GL taske, sort med blonder XD med plas til penalhus og tegneblok :3
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 11:56:23 GMT 1
den jeg skal sy forhåbentligt :3
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 11:57:45 GMT 1
og er foresten lige blevet færdig med en nederdel XD den mangler bar en masse dnenu. bla. underskøtet
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 11:59:16 GMT 1
Go r** *glorie* XD
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 12:09:23 GMT 1
SHH! <.<;; *slaps*
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 12:20:32 GMT 1
...ytringsfrihed! *løber væK*
Har planner og at sy bukser igen oO
|
|
|
Post by miki on Oct 26, 2005 12:23:22 GMT 1
fedt. glæder mig til at se. husk at bruge noget ordentligt stof denne gang <.<;
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 12:24:09 GMT 1
Ja og ikke det der kradser x.x var på sy-hold indtil december sidste år, og har vist stadig en skabelon oO
|
|
|
Post by Ripper on Oct 26, 2005 12:26:40 GMT 1
uh ha.. er lige begyndt til syning, har aldrig nogen sinde truffet sådan en optimist blev udspurgt lidt om min tøjstil, og om det var noget jeg ville gå i dybten med i længden, og selvfølgelig er det da det <.< jeg skal faktisk sy et sæt fra forklaringerne på GL XD, elelr. så godt som muligt. hun bad mig også tage mit korset med og alt muligt det første vi skal sy er tasker XD, bare for lige at blive venner med sy maskinerne og sys jeg er fair nok <.<; så syger en GL taske, sort med blonder XD med plas til penalhus og tegneblok :3 Min mor besidder en 30 år gammel maskiemn og min papmor en helt ny computerstyret... Kan godt bruge begge men tør ikke at skifte tråd på den nye x.x; Dog gør de nye indstillinger at syningen bliver mere behagelig og nemmere... Skal nok blive sjovt...
|
|