|
Post by Noir on Sept 19, 2005 23:59:17 GMT 1
Hvor mange af jer syer selv tøj? Jeg syer jo som bekendt selv tøj (Jeg har jo mit eget tøjmærke). Hvilke sy-projekter har I gang i, i øjeblikket? Jeg er ved at sy et par bukser til min ABJD Trace, og så skal jeg i gang med nogle Gothic Lolita nederdele så snart jeg får tid. Her i weekenden går jeg i gang med at lave en masse tilbehør, som falske piercinger og søde lolita hatte.
|
|
|
Post by Ripper on Sept 20, 2005 0:28:53 GMT 1
Jeg har en gnag syet et par ternet bukser men f*** det kræsser :S Men syer for sjovt lidt tøj til abjd..... selvom jeg ikke har en... Kan poste billeder senere?
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 8:02:21 GMT 1
Ja Du må meget gerne poste billeder. Så poster jeg også lidt billeder i efter middag tror jeg. Af noget af det stof jeg har kørt og sådan.
|
|
|
Post by Dina on Sept 20, 2005 8:45:19 GMT 1
Tja, jeg syr sq ikke så meget i øjeblikket! Men må simpelthen have lavet bukser til daken og Maki! Og så skal jeg jo også nok igang med et halloween kostume!
|
|
|
Post by Frost on Sept 20, 2005 10:28:51 GMT 1
er igang med et par slipse nederdele i øjeblikket... det er rart hygge arbejde... jeg går lidt med planer om en græskar nederdel... kunne være meget sjovt at lave... men går med planer om forskellige sy projekter hele tiden...
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 10:30:36 GMT 1
Græskar-nederdel? Det lyder spændende Hvordan skal den være? Ved ikke helt om jeg forstår En af mine veninder syede også en slipsenederdel engang. Den blev ret fin. Jeg har selv kun et slips, såå... Jeg har også planer om snart at starte på en Nightmare Before Christmas kollektion - har designet den! Skal bare tage mig sammen - og have råd til at købe stof!
|
|
|
Post by Frost on Sept 20, 2005 10:55:08 GMT 1
ja en masse tyl i orange, gule og gyldne farver... kæmpe puf hehe, syet lidt ind for neden så den får den der runding og så mørke forrevne lapper som græskarets ansigt... det er helt klart en nederdel man nok kun bruger til allehelgens...
|
|
|
Post by Dina on Sept 20, 2005 10:55:39 GMT 1
Hehe... fandt en side hvor man kan købe et Corpse Bride kostume. Det er faktisk vildt flot! Det koster bare viiildt mange penge...
Uhh... Nightmare before christmas kollektion? Og græskar nederdel! Lyder spændende!
|
|
|
Post by Noir on Sept 20, 2005 10:56:54 GMT 1
Wow, den lyder virklelig fed! Men jaa, nok ikke "hverdags"-tøj! Men virkelig god idé synes jeg.
Glæder mig i øvrigt så meget til Halloween! Håber jeg får den lejlighed og er flyttet dertil, til den tid. Så jeg kan få en hyggelig Halloween!
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 20, 2005 14:37:19 GMT 1
Hihi. Ligenu syer jeg armbind. Eller, dvs, de er klippet ud osv, men de skal bare syes ^^;;
|
|