|
Post by Noir on Sept 24, 2005 12:59:06 GMT 1
Jeg skal bestille GothLoli vol. 2, 3 og 5, samt Gothic & Lolita Bible vol. Extra fra www.cosmates.jpJeg vil derfor høre om der er andre der er interesserede i at bestille sammen med mig. Forsendelsen er 28 dollars og man kan købe op til 20 kg gods. Så hvis I er en eller flere andre der vil være med så kan vi dele forsendelsen mellem os. Eksempel: Vi er to der deler betaler vi kun 14 dollars hver for forsendelse. Det er ikke så dyrt. Det er med sea mail som tager 30 dage eller mere >_> Men man kan også få noget der kun tage 3-5 dage eller fx 14 dage. Den hvor det tager 14 dage eller mere koster 48 dollars og de andre er MEGET dyre. Nogle interesserede? Mener at biblerne koster ca. 19 dollars. Og forsendelsen stiger ikke selvom I køber flere. Hvis I er interesserede så skriv!
|
|
|
Post by Noir on Sept 24, 2005 13:04:54 GMT 1
BTW:
Min plan er at vi betaler med mit visakort og at vi evt sender det til en af jeres adresser - og skriver jeres email som kontakt-mail - for når jeg nu flytter kan jeg ikke komme på nettet osv og så er det bedre at det er en anden end mig der står får det. Men vi kan evt mødes hos mig og bestille så kan jeg ordne det hele bare i jeres navn!
|
|
|
Post by Dina on Sept 24, 2005 13:23:34 GMT 1
Vil gå ind og kigge lidt! (Og så lige finde ud af om pungen kan klare det) XD Har seriøst ingen penge for iden! (For tiden??) *SUK* Ja, ja, jeg må vel bare finde et job! XD
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 13:47:53 GMT 1
Well.. skal på arbejde her snart.. ( en times tid ) så ka altid spørge om lønforhøjelse xD .. Det er jo trods alt min far som er med chef
|
|
|
Post by Frost on Sept 24, 2005 14:55:34 GMT 1
kun blade og bøger? eller gælder det også andre vare?
|
|
|
Post by Noir on Sept 24, 2005 15:46:00 GMT 1
kun blade og bøger? eller gælder det også andre vare? Også andre varer ^^
|
|
|
Post by Angelica on Sept 24, 2005 22:19:14 GMT 1
Det kunne faktisk være en god ide, at benytte sig af dette tilbud, vi kan få ting fra Cosmates! Hallo! Alle medlemmer, kig på denne tråd og benyt jer af det! -Jeg vil ihvertfald!
|
|
Rikuke
Tokyo Student
Well .. Hello there :D
|
Post by Rikuke on Sept 24, 2005 22:23:55 GMT 1
hvor meget korster de der gl bibler ( kun dem jeg er intreserret i derinde )
|
|
|
Post by Noir on Sept 24, 2005 22:31:08 GMT 1
Har jeg sådan set skrevet...
Men du kigger vel på dem - der kan du jo se prisen. Det er 19 dollars. Det er 117 danske kroner. Ikke så dyrt. Tit ligger prisen omkring 22-30 og helt op til 40 dollars hvilket er 246 !!
Så ja, det er et ret godt tilbud! Holder denne tråd åben indtil på tirsdag regner jeg med. Så jer der skal ha - send en PM med hvad I skal have. På tirsdag regner jeg så portoen ud og sender jer en PM med prisen - så bedes i overføre pengene snarest. Så snart jeg har penge fra alle så bestiller jeg.
ANGELICA & DINA, hvis I skal bestille kan I bare give mig penge i morgen ^^
|
|
|
Post by Noir on Sept 27, 2005 16:11:07 GMT 1
Nu bestiller jeg ^^
|
|