|
Post by Noir on Sept 22, 2005 17:09:00 GMT 1
Gem evt billederne på din computer så du kan forstørre dem for at se detaljerne lidt bedre. Forskellige how to - om hovedbeklædninger. Det er vigtigt at, hvis du vil lave kronen, at det er en meget hård ståltråd- Jeg har allerede selv omkring 3 mislykkedes forsøg fordi stål-tråden har været for blød og derfor uegnet. NEDERDEL: Dette er kopieret fra en mailing list jeg var medlem af, gad ikke lige oversætte det: how to make skirt - I really hope this is "understandable". There are small drawings of half a skirt. You enlarge it to the prober size. It has to be WAY to big in the waist. You put in elastic-band in the waist. The pink skirt I made was with this pattern. The PINK SKIRT - jeg nævner i ovenstående tekststykke. Tja, tænkte bare at jeg ville poste det. Men, bare rolig.. XD Får snart shoppen i gang - nok med nogle åbningstilbud Hehe, så der skulle I kunne finde noget STØT EN FATTIG! XD
|
|
|
Post by Angelica on Sept 22, 2005 20:20:09 GMT 1
Flot!
Og ja, støt en fattig person, eller to.
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 22, 2005 20:35:28 GMT 1
Jeg skal helt klart prøve at lave mig en krone =) Sådan en rigtig fin en! =) Ståltråden kan vel bare købes i Panduro Hobby?
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 20:36:56 GMT 1
Tja, jeg synes faktisk at det var ret svært at få ordenlig ståltråd i panduro. Tror det er bedre at få i et byggemarkede eller lign. faktisk!
|
|
|
Post by BlackSwann on Sept 22, 2005 20:56:39 GMT 1
Oki. Jeg vil prøve at se om der evt. er noget hos nogle Isenkræmmere -de plejer da at have sådan noget, ikke?
|
|
|
Post by Noir on Sept 22, 2005 20:59:57 GMT 1
Oki. Jeg vil prøve at se om der evt. er noget hos nogle Isenkræmmere -de plejer da at have sådan noget, ikke? Tjo det tror jeg
|
|
|
Post by Dina on Sept 23, 2005 7:38:23 GMT 1
Own... Minder mig om at jeg skal have fat i en krone! XD
|
|
|
Post by Ripper on Sept 23, 2005 13:32:46 GMT 1
Genialt... Har for mange perler... Kunen være jeg skulle lave noget... Elelr sælge mine perler <.<
|
|
|
Post by Dina on Sept 23, 2005 13:35:39 GMT 1
Eller lave en krone til mig! XD
|
|
|
Post by Ripper on Sept 23, 2005 13:49:46 GMT 1
Ja, det kunne jeg Dina men jeg kan ikke se ud fra det der hvordan man skal gøre elelrs så var jeg gået igang... Desuden så skal jeg ikke ødelægge Noirs salg... Hun skal jo have lidt på lommen og ikke jeg... rent faktisk så er jeg pænt flad men whatever...
|
|